Τι είναι το content mapping;

Τι είναι το content mapping;

Το content mapping ή αλλιώς χαρτογράφηση περιεχομένου, είναι μια στρατηγική προσέγγιση για τη δημιουργία χρήσιμου, σχετικού, ενημερωτικού κι έγκυρου περιεχομένου για το κοινό που προορίζεται. Με άλλα λόγια, είναι μια διαδικασία που επικεντρώνεται στην παράδοση του σωστού περιεχομένου, στους σωστούς ανθρώπους, τη σωστή στιγμή και με τρόπο που να ταιριάζει με την πρόθεση του αναγνώστη. Η χαρτογράφηση περιεχομένου μπορεί να είναι χρήσιμη και για τον εντοπισμό κενών κι ευκαιριών στη στρατηγική περιεχομένου σας.

Μερικά από τα πιο σημαντικά στοιχεία της χαρτογράφησης είναι η δημιουργία του buyer persona για διαφορετικά μέλη του κοινού σας και τα διαφορετικά στάδια συνειδητοποίησης κι ενδιαφέροντος.

Γιατί είναι σημαντική η χαρτογράφηση περιεχομένου;

Η χαρτογράφηση περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε για την εταιρεία σας. Σας βοηθά, επίσης, να αφαιρέσετε περιεχόμενο που δεν εξυπηρετεί σαφή σκοπό.

Με τη διαδικασία χαρτογράφησης περιεχομένου που εφαρμόζεται θα είστε σίγουροι ότι:

  • Κάθε αναγνώστης κινείται σταδιακά μέσω του funnel σας προς την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
  • Κάθε κομμάτι περιεχομένου εξυπηρετεί έναν συγκεκριμένο σκοπό και είναι πλήρως βελτιστοποιημένο.

Τα βήματα της δημιουργίας μιας χαρτογράφησης περιεχομένου.

1. Καθορίστε τον σκοπό και την αξία που θα έχει το περιεχόμενό σας.

Προτού χαρτογραφήσετε το περιεχόμενό σας, είναι σημαντικό να έχετε σαφείς περιγραφές για δύο βασικούς πυλώνες της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου σας:

  • Ποιους επιχειρηματικούς στόχους θέλετε να επιτύχετε;

Σ’ αυτό το βήμα το ερώτημα που πρέπει να αναρωτηθείτε είναι: πώς συνδέεται η στρατηγική περιεχομένου σας με τον στόχο ή τους στόχους της εταιρείας σας; Η στρατηγική περιεχομένου σας μπορεί να σάς βοηθήσει να παραδώσετε το ακριβές περιεχόμενο που απαντά στις αμφιβολίες των αναγνωστών κι έτσι να αγοράσουν το προϊόν σας ή τις υπηρεσίες σας.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα σχετικά με το πώς μπορεί να διαμορφωθεί ο επιχειρηματικός σκοπός:

Ο κύριος σκοπός της δικής μας στρατηγικής περιεχομένου είναι να δημιουργήσουμε ένα κοινό το οποίο ενδιαφέρεται και αναζητεί λύσεις σε θέματα που έχουν να κάνουν με το digital marketing αλλά και την προώθηση μιας επιχείρησης. Τελικός στόχος μας είναι να μετατρέψουμε αυτό το κοινό σε πελάτες μέσα από την στρατηγική περιεχομένου μας.

  • Ποια αξία παρέχετε στο κοινό/στόχο σας με το περιεχόμενό σας;

Παράδειγμα:

Με το περιεχόμενο μας βοηθάμε επιχειρηματίες ή άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις γνώσεις τους αλλά και να βρουν λύσεις στο digital marketing και στην προώθηση μιας επιχείρησης.

Ο λόγος που ξεκινάτε το content marketing θα πρέπει να είναι ξεκάθαρος και να μπορεί να απαντηθεί στις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Ποιον προσπαθείτε να βοηθήσετε;
  • Πώς σκοπεύετε να το κάνετε αυτό;
  • Γιατί θέλετε να τους βοηθήσετε / να τους προσφέρετε αξία;

2. Ερευνήστε το target audience σας.

Η επιτυχία του content mapping ξεκινά με το να γνωρίζετε ποιο είναι το target audience. Αυτή η γνώση σάς βοηθά να συνδεθείτε με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες τους και, τελικά, να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό σας.

Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι έρευνας του κοινού και του στόχου σας.

  • Συλλογή δεδομένων από τους πελάτες σας. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε κάνοντάς τους κάποιες ερωτήσεις. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι έχετε δεδομένα από τους δικούς σας πελάτες.
  • Έρευνα μέσα από το Google Analytics σας.
  • Social Media Analytics.

3. Δημιουργήστε την περσόνα του Αγοραστή (buyer persona).

Οι περσόνες αγοραστών βασίζονται στην έρευνα αγοράς καθώς και σε πληροφορίες που συλλέγετε από την πραγματική βάση πελατών σας (μέσω ερευνών, συνεντεύξεων, κ.λπ.). Ανάλογα με την επιχείρησή σας θα μπορούσατε να έχετε μόλις ένα ή δύο πρόσωπα ή δεκάδες.

Ακολουθούν ορισμένα χρήσιμα χαρακτηριστικά που πρέπει να συμπεριλάβετε στα προφίλ σας:

  • Δημογραφικά στοιχεία: ηλικία, φύλο, τοποθεσία, οικογενειακή κατάσταση, εκπαίδευση, ενδιαφέροντα.
  • Επαγγελματικά δεδομένα: κλάδος, τίτλος εργασίας, μέγεθος εταιρείας, εισόδημα.
  • Αξίες και στόχοι: καριέρα και προσωπικοί στόχοι, χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, αξίες, τρόπος ζωής.
  • Προβλήματα: επαγγελματικές και προσωπικές δυσκολίες, σημεία πόνου, φόβοι.
  • Πηγές επιρροής: αγαπημένα ιστολόγια, βιβλία, κανάλια, εκδηλώσεις.
  • Αγοραστικές συνήθειες: πώς και πού αγοράζουν, εάν παίρνουν μία απόφαση αγοράς μεμονωμένα, πόσα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, τι μπορεί να τους εμποδίσει να αγοράσουν.

4. Χαρτογραφήστε το customer Journey (Ταξίδι Πελατών)

Ένα ταξίδι πελάτη περιγράφει τη διαδικασία αγοράς/λήψης αποφάσεων των πελατών σας. Σκεφτείτε τα βήματα που περνά το κοινό σας στο ταξίδι του, συμπεριλαμβανομένων των πράξεων και των συναισθημάτων του.

Ας πούμε ότι το ταξίδι τους ξεκινά με την ιδέα να φορέσουν μοντέρνα ρούχα. Σ’ αυτή την περίπτωση, το πρώτο βήμα θα ήταν να αναζητήσουν “Τάσεις της μόδας”.

Σκεφτείτε περισσότερα για το τι κρύβεται πίσω από αυτήν την ενέργεια:

Τα συναισθήματά τους — Πώς νιώθουν; Τι μπορεί να βιώνουν αυτή τη στιγμή της ζωής τους;

Οι σκέψεις τους — Είναι η κοινωνική τους θέση, το να ανήκουν σε μια κοινότητα, να ξεπεράσουν κάποιες εσωτερικές αμφιβολίες ή κάτι άλλο;

Τα σημεία επαφής σας μαζί τους — Πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε;

Το περιεχόμενό σας — Ποιο περιεχόμενο θα τους έδινε αξία;

Κάθε στάδιο της διαδρομής του κοινού σας θα πρέπει να αντιστοιχεί στον τύπο περιεχομένου που αναπτύσσετε γι’ αυτό. Θα μιλήσουμε γι’ αυτό σύντομα.

5. Δημιουργήστε το περιεχόμενό σας με βάση το στάδιο που βρίσκεται ο αγοραστής.

Για να βοηθήσετε τους επισκέπτες σας να μετατραπούν σε πελάτες, θα πρέπει να εφαρμόσετε το σωστό περιεχόμενο για κάθε στάδιο της διαδρομής του αγοραστή.

Ξεκινήστε με τη συνολική κατανόηση του funnel σας. Το Funnel είναι η οπτική αναπαράσταση των βημάτων που κάνει ένας επισκέπτης από την πρώτη στιγμή που μαθαίνει για την επωνυμία σας έως ότου μετατραπεί σε πελάτη.

Όταν πρόκειται για τη δημιουργία ενός marketing funnel συνήθως υπάρχουν τρία κύρια στάδια στο funnel:

  • TOFU (κορυφή του funnel): Επίγνωση

Σ’ αυτό το στάδιο θέλετε να προσελκύσετε την προσοχή του κοινού. Εδώ, αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι έχουν ένα πρόβλημα κι αρχίζουν να αναζητούν μία λύση. Δεν έχουν ιδέα ότι προσφέρετε μια λύση για το πρόβλημά τους μέχρι στιγμής. Ο στόχος σας είναι να προσεγγίσετε αυτούς τους καταναλωτές και να τους βοηθήσετε να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες και τις ερωτήσεις τους.

  • MOFU (μέση του  funnel): Θεώρηση

Σ’ αυτό το στάδιο, οι αναγνώστες σας έχουν ξεκάθαρη κατανόηση του προβλήματός τους κι αναζητούν ενεργά μια λύση. Μπορεί ακόμη και να συγκρίνουν διαφορετικούς παρόχους λύσεων. Επομένως, θα θέλατε να μοιραστείτε περιεχόμενο που είναι πιο προσανατολισμένο στα προϊόντα τους.

  • BOFU (κάτω μέρος του funnel): Απόφαση

Σ’ αυτό το στάδιο οι αναγνώστες έχουν χαρτογραφήσει τη στρατηγική τους για την επίλυση του προβλήματός τους κι είναι πλέον έτοιμοι να πάρουν την απόφαση. Αυτό είναι ένα καλό μέρος για να αποδείξετε ότι μπορείτε να είστε αυτός που θα ικανοποιήσει τις ανάγκες τους και θα απαντήσει σ’ όλες τις πιθανές ερωτήσεις που μπορεί να έχουν σχετικά με τη λύση σας.

Σε κάθε στάδιο, η πρόθεση του χρήστη είναι διαφορετική. Επομένως, πρέπει να διευκρινίσετε ποιο περιεχόμενο θα ικανοποιήσει τις ενημερωτικές ανάγκες των πιθανών πελατών σας σ’ ένα συγκεκριμένο βήμα.

Σκεφτείτε τις ιδιαιτερότητες σε κάθε στάδιο

Οι ερωτήσεις που θα σας φέρουν πιο κοντά στην κατανόηση του περιεχομένου που πρέπει να αναπτύξετε σε διαφορετικά στάδια διοχέτευσης:

TOFU — Ποιες είναι οι ερωτήσεις που θα μπορούσαν να κάνουν οι άνθρωποι που δεν έχουν ακούσει ποτέ για την εταιρεία σας αλλά ενδέχεται να χρειάζονται το προϊόν/την υπηρεσία σας;

MOFU — Τι θα λέγατε για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας ώστε να πείσετε αυτό το συγκεκριμένο άτομο (την περσόνα σας) να το δοκιμάσει;

BOFU — Ποιες πληροφορίες χρειάζονται ακόμα ώστε να προχωρήσουν στην αγορά;

6. Καταγράψτε τα θέματα στα οποία θα εστιάσετε.

Ακολουθούν ορισμένες τακτικές, συμπεριλαμβανομένης της αναφοράς στα προηγούμενα βήματα, που θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τα βασικά θέματα που θέλετε να καλύψετε με το περιεχόμενό σας:

  • Σκεφτείτε τα είδη προβλημάτων που αντιμετωπίζει το target audience σας.
  • Μάθετε τις πιο συνηθισμένες δυσκολίες που αναφέρουν οι πελάτες σας.
  • Παρακολουθήστε τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εντοπίσετε ερωτήσεις που θέτουν οι πελάτες σας.
  • Χρησιμοποιήστε το εργαλείο λέξεων-κλειδιών για να αναλύσετε τη θέση σας έναντι των ανταγωνιστών και να μάθετε που να διοχετεύσετε τις προσπάθειές σας.

7. Επιλέξτε τα κανάλια προώθησης ανάλογα με:

  • Τον τύπο περιεχομένου — π.χ. αν το περιεχόμενο σας έχει να κάνει με την γυμναστική τότε μπορείτε να διαλέξετε το Facebook & Instagram παρά το LinkedIn.
  • Τον προϋπολογισμό προώθησης περιεχομένου σας για παράδειγμα, μια κοινή πρακτική είναι να ξεκινάτε με μια πληρωμένη καμπάνια που προωθεί ένα κομμάτι περιεχομένου και στη συνέχεια να το προωθεί οργανικά μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμένη καμπάνια.
  • Τα κανάλια με τα οποία είναι πιο πιθανό να αλληλοεπιδράσει το target audience σας —Πρέπει να λάβετε υπόψη την persona, το customer journey και το στάδιο που βρίσκεται στο funnel.

Συνοψίζοντας όλα τα βήματα

Βεβαιωθείτε ότι στοχεύετε την buyer persona και παρέχετε αξία στο κοινό σας.

Αναλύστε το customer journey ώστε να καταλάβετε τα στάδια που χρειάζεται το κοινό σας για να προβεί σε μια αγορά.  

Βεβαιωθείτε ότι προωθείτε το σωστό περιεχόμενο στα κατάλληλα σημεία του Funnel σας.

Επιλέξτε τα κανάλια προώθησης ανάλογα με τον τύπο του περιεχομένου σας.

Περισσότερα άρθρα

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Στρατιγική
Πληρωμένα Μέσα
Δημιουργία προωθητικού Υλικού
Κατασκευή Ιστοσελίδας

Skydive Attica Campaign

Η Πρόκληση


H σχολή αλεξιπτωτισμού Skydive Attica η οποία δραστηριοποιείται στο κομμάτι της ελεύθερης πτώσης με αλεξίπτωτο (άλμα tandem), ήθελε να αυξήσει άμεσα τους πελάτες της μέσα απο τα social media.

Η διαδικασία

Δημιουργήσαμε μια καμπάνια που στόχος μας ήταν η άμεση προσέλκυση πελατών (lead generation campaigns). Δώσαμε έμφαση στο δημιουργικό ώστε να τραβάει την προσοχή του κοινού άλλα και να μεταδίδει την εμπειρία της ελεύθερης πτώσης μέσα απο την οθόνη.

Το αποτέλεσμα

Μετά το τέλος της καμπάνιας οι ενδιαφερόμενοι αυξήθηκαν κατα 246% +.

Δια ... της τροφής Campaigns

Η Πρόκληση

Η διατροφολική εταιρεία Δια … της τροφής ήθελε να αυξήσει τους συμμετέχοντες στο προγραματισμένο live stream αλλά και τις επαφές των πελατών της.

Η διαδικασία

Δημιουργήσαμε στοχευμένες ενέργειες μέσα στα κανάλια επικοινωνίας Facebook και Instagram (όπως την στόχευση των ατόμων που έχουν αλληλεπιδράσει πρόσφατα με την εταιρεία) ώστε να αυξήσουμε τους συμμετέχοντες στο live streaming. Για την αύξηση των επαφών δημιουργήσαμε ένα ebook το οποίο προωθήσαμε μέσα από τα social media.

Το αποτέλεσμα

Το live stream είχε μεγάλη αποδοχή απο τον κόσμο στο οποίο βοήθησε η στοχευμένη προώθηση. Επίσης, οι επαφές των πελατών της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 80%+.

Aesthetix Clinic Campaign

Η Πρόκληση

Η Aesthetix Clinic ήθελε να αυξήσει άμεσα τους πελάτες της αλλά και να αυξήσει το κέρδος απο την σχετική επένδυση στα social media (ROI).

Η διαδικασία

Η American Marketing ανέλυσε τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες και δημιουργήσε καμπάνιες άμεσης προσέλκυσης πελατών, οι οποίες κέντριζαν το ενδιαφέρον του κοινού. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε καμπάνιες με έμφαση στο δημιουργικό αλλά και την κειμενογράφιση.

Το αποτέλεσμα

Η επιτυχία μιλάει από μόνη της! Οι πελάτες αυξήθηκαν άμεσα αλλά και το κόστος της επένδυσης επιστράφηκε πίσω κατά 400%.

Φροντιστήριο Ορόσημο Lead Ads Campaigns

Στόχος μας ήταν η προσέλκυση καινούργιων εγγράφων για την νέα χρόνια 2019-2020.

Το Project χωρίστηκε σε 3 φάσεις.

1.Research 2.Strategy 3.Execution

 

Τι πετύχαμε

2
Conversions
900 %
ROI

Ντούμας Design Campaign

Η Πρόκληση

Η εταιρεία επίπλων Ντούμας Design μετά από την επιτυχή του πορεία εδώ και 70 χρόνια, ξεκινάει την προβολή της στα Social Media. Η πρόκληση της εταιρείας ήταν η ομαλή αλλά και επιτυχής προβολή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η διαδικασία

Επιλέξαμε μερικά από τα πιο περιζήτητα έπιπλα της εταιρείας για την προώθηση στα social media. Δημιουργήσαμε για το καθένα ξεχωριστά την δική του ελκυστική προσφορά με το δημιουργικό που ταιριάζει αντίστοιχα. Οι καμπάνιες είχαν στόχο την άμεση πώληση των προϊόντων.

Το αποτέλεσμα

Μετά την έναρξη της προώθησης στα social media οι άμεσοι ενδιαφερόμενοι αυξήθηκαν κατά 68% +. H εταιρεία Ντούμας Design ξεκινάει μια νέα δυναμική πορεία στην προώθηση μέσα απο το διαδίκτυο.

ΔΩΡΕΑN E-BOOK:

Bγείτε πιο δυνατοί από την καραντίνα επιλέγοντας τον σωστό τρόπο σκέψης.

Σε αυτό το ebook θα μάθετε πώς μπορείτε βγείτε πιο δυνατοί προσέχοντας την διατροφή σας, την ψυχολογία σας και το σώμα σας.

Θα μάθετε:

  • Έξυπνες συμβουλές για να ελέγξετε τη λιγούρα σας.
  • Πως να ελέγξετε τα αρνητικά συναισθήματα που σας οδηγούν σε σειρά αρνητικών ενεργειών.
  • Πρακτικές για να διατηρήσετε και να φροντίσετε τη ψυχολογία σας σε συνθήκες αυτό-απομόνωσης
  • Συμβουλές για το πώς να γυμνάζεστε σωστά.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και κατεβάστε ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ
το E-BOOK δια…της Τροφής!

Ονομάζομαι Άξελ Τουσάι και είμαι o ιδρυτής της American Marketing.

Από την παιδική μου ηλικία δύο στοιχεία μου μετέδωσαν οι γονείς μου: 1)Αν θες να πετύχεις στην ζωή σου να είσαι σωστός προς τους συνανθρώπους σου και 2) να δουλεύεις σκληρά για τους στόχους σου.

Άλλωστε οι γονείς μου τα έδειχναν στην πράξη, γεγονός που με βοήθησε να τα υιοθετήσω και να χρησιμοποιώ την ίδια φιλοσοφία στους πελάτες μου, με τους οποίους πάντα χτίζω γερές σχέσεις εμπιστοσύνης αλλά και ταυτόχρονα εργάζομαι σκληρά ώστε να φέρω τα επιθυμητά αποτελέσματα!

Αν τύχει να συνεργαστούμε αυτά μπορείς να περιμένεις από την συνεργασία μας:

1) Ειλικρίνεια σε όλους τους τομείς της συνεργασίας μας.

2) Συνεχή βοήθεια σε ό,τι αφορά την επιχείρησή σου. Είναι πιο σημαντικό για εμάς να δημιουργήσουμε μια στενή σχέση με τους συνεργάτες μας παρά μια χρηματοοικονομική σχέση.

3) Ευελιξία στην συνεργασία μας. Γνωρίζω ότι η λειτουργία μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Εμείς μπορούμε να σε καταλάβουμε και να προσαρμοστούμε στις δυνατότητές σου.

Ωραία Άξελ, αλλά ποια είναι η σχέση σου με το Digital Marketing?

Πιστεύω ότι οτιδήποτε κάνουμε στην ζωή μας προκύπτει από κάποιες μικρές στιγμές που ζούμε κατά την διάρκειά της…

Για εμένα,

Όλα ξεκίνησαν στην τετάρτη δημοτικού όταν ήθελα ένα PlayStation, όπως όλα τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία, αλλά τελικά ο πατέρας μου αποφάσισε να μού πάρει έναν Η/Υ. Εκεί ήταν η πρώτη μου επαφή με την τεχνολογία.

Με την πάροδο του χρόνου, όσο περισσότερο μάθαινα τις δυνατότητες του υπολογιστή τόσο περισσότερο μού άρεσε!

Μεγαλώνοντας άρχιζα να χρησιμοποιώ το διαδίκτυο και εκεί άλλαξαν όλα! Ανακάλυψα έναν νέο κόσμο με ατελείωτη πληροφορία, πολλές δυνατότητες αλλά και ευκαιρίες.

Κατά την διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων ξεκίνησα την πρώτη μου, ας πούμε, επιχείρηση ανοίγοντας ένα Eshop χωρίς να χρειάζεται επενδύσω πολλά χρήματα γιατί δεν
χρειαζόμουν Stock.

Η ιδέα ήταν απλή. Δημιούργησα μια ιστοσελίδα με μερικά προϊόντα και όταν είχα κάποια παραγγελία, παράγγελνα τα προϊόντα από τον προμηθευτή και τα έστελνα στον πελάτη (Μεταπώληση προϊόντων).

Μέσα σε ένα μήνα είχα ξεπεράσει τα 1.000$ σε πωλήσεις. Όμως κάπου εκεί σταμάτησε η ζήτηση αφού το προϊόν που πουλούσα ήταν ένα απλό trend.

Αυτό που συνειδητοποίησα όμως εκείνη την στιγμή ήταν πως οι γνώσεις που είχα αποκομίσει από αυτήν την προσπάθεια θα μπορούσαν να βελτιωθούν και να βοηθήσουν άλλες επιχειρήσεις.

Τώρα γνώριζα τι ήθελα να κάνω στην ζωή μου!

Το ότι πούλησα μερικά προϊόντα από την Κίνα στην Αμερική, χρησιμοποιώντας μόνο έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία με απερίγραπτο συναίσθημα. Εκεί κατάλαβα την δύναμη του Marketing.

Ύστερα από αυτό ξεκίνησες την American Marketing?

Όχι! Τα ηλεκτρονικό κομμάτι το γνώριζα καλά, εξάλλου μεγάλωσα μέσα σε αυτό, όμως έπρεπε να επεκτείνω τις γνώσεις μου στο Marketing!

Έπρεπε να μάθω στην πράξη και έπρεπε να μάθω από κάπου που υπήρχε εμπειρία και γνώση για το αντικείμενο!

Έτσι προσέλκυσα τον συνιδρυτή της εταιρείας Alionas The Branding Wheel, Alex Tselidi και του ζήτησα να γίνει ο μέντοράς μου.

3 χρόνια δίπλα σε έναν επιχειρηματία με βαθιές γνώσεις στο Brand Marketing αλλά και στην επιχειρηματικότητα, με βοήθησαν να αποκτήσω γνώσεις χρόνων τις οποίες δεν θα μπορούσα να αποκομίσω σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.

Τον ευχαριστώ πολύ για όσα έκανε για μένα και για την βοήθεια των πρώτων μου βημάτων!

Για ποιον λόγο ξεκίνησες την εταιρεία και πως μπορείτε να με βοηθήσετε;

Η εταιρεία γεννήθηκε από την αγάπη μου για επικοινωνία με τους ανθρώπους. Άλλωστε τι είναι η διαφήμιση και το marketing;
Η ικανότητα να επικοινωνούμε το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό ώστε να προσφέρουμε την λύση στο πρόβλημά τους.

Πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε:

1. Σφαιρική προσέγγιση στο marketing

Η γνώση μας δεν περιορίζεται μόνο στο digital κομμάτι. Μια επιχείρηση χρειάζεται ένα ισχυρό πλάνο marketing για να μπορέσει να αναπτυχθεί με επιτυχία σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

2. Digital marketing

Δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών online Marketing, με στόχο την κερδοφορία της επιχείρησης αλλά και την επίτευξη των στρατηγικών σου στόχων.

3. Digital transformation

Δημιουργία μιας σύγχρονης παρουσίας στο διαδίκτυο, η οποία θα ξεχωρίσει την επιχείρησή σου από τις ανταγωνιστές, αλλά ταυτόχρονα θα αποτελέσει και μέσο κερδοφορίας για εσάς.

Αν ψάχνεις έναν συνεργάτη ο οποίος θα είναι δίπλα σου και θα σε βοηθάει να πετυχαίνεις τους παραπάνω στόχους μέσω αποτελεσματικών ενεργειών digital marketing και όχι μόνο, μπορείς να με καλέσεις προσωπικά ή στο τηλέφωνο της εταιρείας .

Με εκτίμηση,
Άξελ.

Κλείσε μια δωρεάν θέση και έλα να ενημερωθείς από κοντά. s