Το lead generation είναι η μετατροπή των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας σε υποψήφιους πελάτες.
Ποια είναι η διαδικασία μιας lead generation καμπάνιας;
Η διαδικασία μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την στρατηγική που θα ακολουθήσουμε αλλά συνήθως χωρίζεται σε 4 βήματα.
1. Οι επισκέπτες ανακαλύπτουν την επιχείρησή σας μέσα από κάποιο κανάλι επικοινωνίας όπως την ιστοσελίδα σας, το blog σας ή την σελίδα σας στο Facebook.
2. Ο χρήστης πατάει πάνω σε κάποιο call to action (CTA) το οποίο μπορεί να είναι μια εικόνα, ένα κουμπί ή κάποιο μήνυμα που ενθαρρύνει τους χρήστες να πάρουν δράση.
3. Αυτό το call to action (CTA) πηγαίνει τον χρήστη σε κάποιο landing page ή κάποια φόρμα συμπλήρωσης.
4. Όταν ο χρήστης βρίσκεται στην landing page συμπληρώνει μια φόρμα με αντάλλαγμα μια προσφορά (Lead Magnet).

Μπορώ να μην χρησιμοποιήσω κάποιο lead magnet?
Οχι. Στην δημιουργία μιας lead generation καμπάνιας θα πρέπει να έχουμε σίγουρα κάποιο lead magnet ώστε ο υποψήφιος πελάτης μας να δώσει ως αντάλλαγμα τα στοιχεία επικοινωνίας που του έχουμε ζητήσει.
Το lead magnet μπορεί να περιέχει:
1. Δωρεάν ebook
2. Δωρεάν δοκιμασία προϊόντος ή υπηρεσίας
3. Κάποιο κουπόνι
4. Κάποιο webinar
Αν θες να δεις στην πράξη πως δημιουργήσαμε μια αποτελεσματική καμπάνια lead generation για το φροντιστήριο κάνε κλικ εδώ.