Τι είναι το Copywriting και γιατί είναι σημαντικό για τη διαφήμισή μου;

Τι είναι το Copywriting και γιατί είναι σημαντικό για τη διαφήμισή μου;

Τι είναι το Copywriting;

Το copywriting είναι ο τρόπος συγγραφής κειμένων για διαφημίσεις ή άλλο προωθητικό υλικό. Το copywriting συνδυάζει την τέχνη του γραπτού λόγου με την επιστήμη της διαφήμισης.

Στόχος του είναι να προκαλέσει συναισθήματα σε πιθανούς πελάτες ώστε να αγοράσουν ή να μάθουν για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Το copywriting μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλά διαφορετικά σημεία στην διαδικτυακή διαφήμιση όπως:

  • online banners
  • pop ups, social media ads
  • ppc ads
  • email newsletter
  • websites
  • landing pages

Επίσης, χρησιμοποιείται στις διαφημίσεις της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και των διαφημιστικών φυλλαδίων.

Γιατί είναι σημαντικό για τη διαφημιστική μου προβολή;

Το copywriting είναι αυτό που θα μπορέσει να τραβήξει την προσοχή των χρηστών και εντέλει να τους κάνει να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Εάν το διαφημιστικό σας κείμενο δεν εμπνέει ή δεν παρακινεί τους αναγνώστες να προβούν σε μια ενέργεια, τότε η διαφήμισή σας δεν θα αποφέρει αποτελέσματα. Το copy σας είναι σημαντικό σε κάθε σημείο του funnel γιατί αυτό θα τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη, θα δημιουργήσει το ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και στο τέλος την επιθυμία να αγοράσουν από εσάς.

9 σημεία που θα σας βοηθήσουν να γράψετε ένα καλό copy.

Κάθε επιχειρηματίας ή marketer θα πρέπει να κατανοεί τις σημαντικές αρχές του copywriting. Αυτές οι 10 δοκιμασμένες μέθοδοι θα σας βοηθήσουν να γράψετε πρωτότυπο και πειστικό κείμενο για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

1.Δημιουργήστε έναν τίτλο που τραβάει την προσοχή του αναγνώστη

O πρώτος σας στόχος είναι να δημιουργήσετε έναν τίτλο που θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού σας. Αναμφισβήτητα, η επικεφαλίδα σας είναι το πιο σημαντικό μέρος του κειμένου σας. Οι στατιστικές έχουν δείξει ότι περίπου το 80% των ανθρώπων διαβάζει τον τίτλο ενός κειμένου, αλλά μόνο το 20% θα διαβάσει το υπόλοιπο.

Για να δημιουργήσετε τον καλύτερο δυνατό τίτλο, προσπαθήστε να είναι:

Χρήσιμος: Προηγηθείτε με ένα όφελος που το κοινό σας δεν θα μπορεί να αγνοήσει.

Επείγον: Δείξτε στο κοινό σας γιατί πρέπει να εκμεταλλευτεί την προσφορά σας αμέσως.

Μοναδικός: Τραβήξτε την περιέργεια του αναγνώστη σας εξηγώντας γιατί η λύση σας είναι μοναδική.

Εξαιρετικά συγκεκριμένος: Χρησιμοποιήστε αριθμούς στον τίτλο σας διότι δημιουργούν αξιοπιστία κι αποδεδειγμένα ενισχύουν τις μετατροπές.

Τέλος, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε λέξεις που τραβάνε το ενδιαφέρον του κοινού όπως: δωρεάν, εύκολα, γρήγορα, κτλ.

2.Γράψτε το μήνυμά σας από μια νέα προοπτική

Με τόσα πολλά διαφημιστικά μηνύματα που βομβαρδίζονται καθημερινά οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει να αγνοούν τα περισσότερα. Γι’ αυτό το διαφημιστικό σας μήνυμα θα πρέπει να εκπλήξει τον αναγνώστη χρησιμοποιώντας διαφορετικές προσεγγίσεις και οπτικές γωνίες που δεν συνηθίζει να βλέπει.

Έτσι, το αποτελεσματικό copywriting θα πρέπει να περιλαμβάνει τα πιο σημαντικά σημεία στην αρχή μέσα από μία νέα οπτική γωνία η οποία ταυτόχρονα θα δημιουργεί συναισθήματα ώστε να τραβάει την προσοχή του κοινού.

3. Γνωρίστε το target audience σας

Ένας κειμενογράφος δεν μπορεί απλώς να εμπιστευτεί το ένστικτό του και τη δημιουργικότητα του αλλά θα πρέπει να γνωρίζει σε βάθος το target audience της επιχείρησης που διαφημίζει. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνει έρευνα ώστε να αντλήσει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να δημιουργήσει ένα διαφημιστικό μήνυμα το οποίο θα μιλάει για το συγκεκριμένο κοινό, την buyer persona. Μερικές από τις πληροφορίες που θα χρειαστεί ο copywriter είναι:

  • Δημογραφικά στοιχεία
  • Επαγγελματική ιδιότητα
  • Ψυχογραφικά στοιχεία
  • Pain points και προκλήσεις
  • Επιρροές και πηγές πληροφοριών
  • Διαδικασία λήψης απόφασης για την αγορά

Μόλις αποκτήσετε μια βαθιά κατανόηση του κοινού σας, θα είστε καλύτερα εξοπλισμένοι για να αξιοποιήσετε τα θέλω του και τα όνειρά του. Μ’ αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μήνυμα το οποίο θα μιλάει άμεσα για τις ανάγκες τους. Ακόμα, θα είστε σε θέση να χρησιμοποιήσετε το σωστό tone of voice το οποίο θα βοηθήσει το μήνυμά σας να είναι πιο οικείο προς το κοινό σας.

4. Σεβαστείτε τον πελάτη

Το κείμενο σας πρέπει να εκτιμά και να σέβεται τον αναγνώστη. Δεν θα πρέπει φανείτε πιεστικοί ή επιθετικοί. Το καλοφτιαγμένο copy μιλά στους καταναλωτές ως φίλος, γεγονός που με τη σειρά του κάνει τo brand συμπαθητικό και χτίζει εμπιστοσύνη για την εταιρεία.

Επιπλέον, θα πρέπει να είναι ειλικρινής και να μην παραπλανάει τους πελάτες. Έχοντας αυτό κατά νου, αποφύγετε τα ψευδή και τα παραπλανητικά στοιχεία.

5. Δώστε έμφαση στο value proposition

To value proposition είναι μια πρόταση που λέει στο κοινό σας γιατί πρέπει να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από εσάς κι όχι από τους ανταγωνιστές σας. Μ’ αυτόν τον τρόπο ουσιαστικά δείχνετε γιατί η προσφορά σας ξεχωρίζει.

Μην περιπλέκετε υπερβολικά τα πράγματα. Κρατήστε τo value proposition σύντομο, σαφές κι άμεσο.

6. Να είστε σαφείς και περιεκτικοί

Μία από τις πιο σημαντικές αρχές του καλού copywriting. Το σημαντικό είναι να επεξεργαστείτε τη δουλειά σας αντικειμενικά και χωρίς συναίσθημα, διατηρώντας την απλή κι άμεση. Η σαφήνεια και η περιεκτικότητα είναι τα δομικά στοιχεία μιας ισχυρής αντιγραφής.

7. Δώστε έμφαση στα οφέλη έναντι των χαρακτηριστικών

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν οι άνθρωποι όταν πωλούν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία είναι να εστιάζουν στα χαρακτηριστικά τους κι όχι στα οφέλη τους. Μην περιγράφετε απλώς το προϊόν ή την υπηρεσία σας στο κείμενό σας. Αντίθετα, εξηγήστε τι μπορεί να κάνει το προϊόν σας για τους πελάτες και πώς μπορεί να βελτιώσει τη ζωή τους. Προσαρμόστε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας συνδέοντάς τα άμεσα με τα οφέλη τους.

8. Χρησιμοποιήστε το μοντέλο AIDA

Το μοντέλο AIDA χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα βήματα που περνά ένας πελάτης όταν αγοράζει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Αυτός είναι ένας χρήσιμος τύπος που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν προσπαθείτε να πείσετε τον αναγνώστη να αγοράσει από εσάς.

Το ακρωνύμιο AIDA σημαίνει:

Awareness (Επίγνωση): Ξεκινήστε κάθε κείμενο τραβώντας την προσοχή των πελατών μ’ έναν εντυπωσιακό τίτλο ή μια αρχική πρόταση. Εξηγήστε τι κάνει το προϊόν ή η υπηρεσία σας και κάντε το value proposition σας ξεκάθαρο από την αρχή.

Interest (Ενδιαφέρον): Κεντρίστε το ενδιαφέρον του υποψήφιου πελάτη σας για το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε ώστε να συνεχίσει να διαβάζει.

Desire (Επιθυμία): Χτίστε την επιθυμία τους να αγοράσουν την προσφορά σας. Δείξτε στο κοινό σας πόσο πολύ χρειάζεται το προϊόν ή την υπηρεσία σας και πώς θα αλλάξει τη ζωή του προς το καλύτερο. Ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι παρέχοντας μια σαφή λίστα με τα οφέλη του προϊόντος.

Action (Ενέργεια): Διευκολύνετε τους πελάτες να αγοράσουν από εσάς ή να πραγματοποιήσουν μετατροπή με άλλο τρόπο. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε ένα CTA που τα μεταφέρει απευθείας σε μια σελίδα προϊόντος ή μια φόρμα εγγραφής.

9. Ξεπεράστε τον δισταγμό των πελατών και τις διπλές σκέψεις

Ας υποθέσουμε ότι ένας δυνητικός πελάτης βλέπει το κείμενό σας και κατανοεί το value proposition σας. Ωστόσο, μπορεί να έχει αμφιβολίες: Μπορεί να εμπιστευτεί το brand σας; Θα είναι πραγματικά το προϊόν σας όπως ισχυρίζεστε ότι είναι; Θα φτάσει στην ώρα του ή ποτέ;

Για να μπορέσετε να ξεπεράσετε τις αμφιβολίες των πελατών σας θα πρέπει να προσφέρετε λύσεις οι οποίες μειώνουν ή μηδενίζουν την πιθανότητα ρίσκου που θα έχουν οι πελάτες σας μέσα από την αγορά τους. Αυτό μπορεί να γίνει με:

  • Μαρτυρίες από ευχαριστημένους πελάτες
  • Δωρεάν δοκιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας
  • Επιστροφή χρημάτων
  • Εγγυήσεις

Συμπερασματικά, το copywriting έχει να κάνει με το να είσαι πρωτότυπος κι εφευρετικός. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να παίρνετε ρίσκα και να μαθαίνετε από τα λάθη σας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές ως οδηγίες για τον δικό σας πειραματισμό και τη δημιουργικότητά σας.

Περισσότερα άρθρα

Στρατιγική
Πληρωμένα Μέσα
Δημιουργία προωθητικού Υλικού
Κατασκευή Ιστοσελίδας

Lead Generation

Make Up Your Senses

Lead Genaration

Make Up Your Senses

Η Πρόκληση

Η εταιρεία Make Up Your Senses, με πάνω από 20 χρόνια στην εκπαίδευση στον τομέα της ομορφιάς, ήθελε να διευρύνει την παρουσία της και στην διαδικτυακή εκπαίδευση, η οποία αυξήθηκε κατακόρυφα στην εποχή των περιορισμών κατά του COVID 19. Η πρόκληση της σχολής ήταν να πείσει τους ενδιαφερόμενους για την αποτελεσματικότητα των μαθημάτων, καθώς τα μαθήματα make up αποτελούν ένα πρακτικό μάθημα.

Η διαδικασία

Προκειμένου να μηδενίσουμε τους ενδοιασμούς που πιθανόν να είχαν οι ενδιαφερόμενοι, δημιουργήσουμε μία διαφημιστική προβολή στην οποία παρουσιάζαμε αναλυτικά τα μαθήματα, τα οφέλη των προγραμμάτων καθώς και τον τρόπο διεξαγωγής τους. Δίναμε, επίσης, 15 μέρες επιστροφή χρημάτων σ’ οποίον μαθητή δεν ήταν ευχαριστημένος με το πρόγραμμα. Μ’ αυτόν τον τρόπο ο ενδιαφερόμενος μπορούσε να είναι πιο σίγουρος για το πρόγραμμα χωρίς να νιώθει ότι έχει χάσει κάτι.

Ο τρόπος παρουσίασης της σχολής αλλά και των προγραμμάτων έγινε μέσω μίας landing page στην οποία μπορούσαμε να επισημάνουμε όλα τα σημαντικά σημεία που ξεχώριζαν τόσο την σχολή όσο και τα προγράμματα.

Στο κομμάτι των Facebook ads, δημιουργήσαμε διαφημιστικά σύνολα τα οποία ξεχώριζαν με το δημιουργικό τους και μπορούσαν να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών. Επίσης, οι διαφημίσεις δημιουργήθηκαν σε direct response marketing ώστε η ανταπόκριση των χρηστών να είναι πιο άμεση.

Το αποτέλεσμα

Η σωστή στρατηγική σε συνδυασμό με την σωστή υλοποίησή της στο κομμάτι της landing page και των διαφημίσεων, εκτόξευσε τις νέες εγγραφές στα διαδικτυακά μαθήματα της Make Up Your Senses.

LEADS
0
ΕΓΓΡΑΦΕΣ
0
ROI
0 %

Δια ... της τροφής Campaigns

Η Πρόκληση

Η διατροφολική εταιρεία Δια … της τροφής ήθελε να αυξήσει τους συμμετέχοντες στο προγραματισμένο live stream αλλά και τις επαφές των πελατών της.

Η διαδικασία

Δημιουργήσαμε στοχευμένες ενέργειες μέσα στα κανάλια επικοινωνίας Facebook και Instagram (όπως την στόχευση των ατόμων που έχουν αλληλεπιδράσει πρόσφατα με την εταιρεία) ώστε να αυξήσουμε τους συμμετέχοντες στο live streaming. Για την αύξηση των επαφών δημιουργήσαμε ένα ebook το οποίο προωθήσαμε μέσα από τα social media.

Το αποτέλεσμα

Το live stream είχε μεγάλη αποδοχή απο τον κόσμο στο οποίο βοήθησε η στοχευμένη προώθηση. Επίσης, οι επαφές των πελατών της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 80%+.

Aesthetix Clinic Campaign

Η Πρόκληση

Η Aesthetix Clinic ήθελε να αυξήσει άμεσα τους πελάτες της αλλά και να αυξήσει το κέρδος απο την σχετική επένδυση στα social media (ROI).

Η διαδικασία

Η American Marketing ανέλυσε τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες και δημιουργήσε καμπάνιες άμεσης προσέλκυσης πελατών, οι οποίες κέντριζαν το ενδιαφέρον του κοινού. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε καμπάνιες με έμφαση στο δημιουργικό αλλά και την κειμενογράφιση.

Το αποτέλεσμα

Η επιτυχία μιλάει από μόνη της! Οι πελάτες αυξήθηκαν άμεσα αλλά και το κόστος της επένδυσης επιστράφηκε πίσω κατά 400%.

Lead Generation

Φροντιστήριο Ορόσημο

Lead Generation

Φροντιστήριο Ορόσημο

Στόχος μας ήταν η προσέλκυση καινούργιων εγγράφων για την νέα χρόνια 2022.

Το Project χωρίστηκε σε 3 φάσεις.

Research     

Οι υποψήφιοι πελάτες μας χωρίστηκαν σε δυο ομάδες:   Γονείς και Μαθητές.

 Γονείς: Δεν γνωρίζαμε την ακριβή τους ηλικία όποτε θα έπρεπε να κάνουμε μια έρευνα και βρούμε το μέσο όρο στην ηλικία των γυναικών που γινόντουσαν πρώτη φορά μητέρες στην Ελλάδα πριν από 15-16 χρόνια.

Ύστερα από λεπτομερή έρευνα στην Ελληνική Στατιστική Αρχή, βρήκαμε το μέσο όρο και κινηθήκαμε 5 έτη πιο κάτω και αντίστοιχα.

Κανάλια επικοινωνίας: Facebook, Google

Μαθητές: Γνωρίζαμε ότι οι μαθητές θα φοιτούσαν στην Α’ και Β’ Λυκείου. Οι μαθητές αυτοί βρίσκονται στην ηλικία των 15-16 ετών οπότε η στόχευση ήταν εύκολη.

Κανάλια επικοινωνίας: Facebook, Instagram

Strategy

Θα έπρεπε να δημιουργήσουμε διαφορετικές καμπάνιες για τα δυο διαφορετικά κοινά μας αλλά και να τραβήξουμε την προσοχή από τους ανταγωνιστές μας.

Επιλέξαμε τα Media που χρησιμοποιεί η κάθε ομάδα, τα σημεία που τραβάνε περισσότερο την προσοχή(placement) και τον τύπο διαφήμισης Ad Objective.

Γονείς: Lead Generation

(Η μεγαλύτερη ηλικία δεν έχει εξοικειωθεί ακόμα με το διαδύκτιο και τα Lead ads μας πρόσφεραν την λύση για γρήγορη και εύκολη καταχώρηση στοιχείων).

Μαθητές: Conversions

Δημιουργήσαμε μια Landing Page για τους μαθητές όπου περιείχε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονταν για να επιλέξουν το φροντιστήριο και να προχωρήσουν στην εγγραφή!

Για να ξεχωρίσουμε από τους ανταγωνιστές αλλά και να τραβήξουμε την προσοχή των target groups μας δημιουργήσαμε μια προσφορά για τους μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου όπου προσφέραμε τα δίδακτρα του Σεπτέμβρη δωρεάν.

Execution

Η εκτέλεση έγινε με βάση την παραπάνω στρατηγική και την παραμετροποίηση κάποιων στοιχείων ώστε οι καμπάνιες να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους!

Τι πετύχαμε

REACHED
0
FREQUENCY
0
IMPRESSIONS
0
LEADS
0
COST / PER LEAD
0
CONVERSION RATE
0 %

Social Media Ads

Laser Ηλιούπολης

Social media Ads

Laser Ηλιούπολης

Η Πρόκληση

Το Laser Ηλιούπολης, ένα δερματολογικό ιατρείο που προσφέρει ιατρικές και αισθητικές υπηρεσίες ήθελε να προσελκύσει άμεσα νέους πελάτες για τις αισθητικές υπηρεσίες αξιοποιώντας τη δύναμη των social media.

Η διαδικασία

Συλλέξαμε όλες τις πληροφορίες που αφορούσαν τις υπηρεσίες τις οποίες θα διαφημίζαμε με σκοπό να κατανοήσουμε όλα τα pain point των πελατών. Έτσι, ήταν πιο εύκολο για μας να επικοινωνήσουμε τις λύσεις στα προβήματα τα οποία αντιμετώπιζαν. Για να κάνουμε, όμως, ακόμα πιο ελκυστικές τις υπηρεσίες δημιουργήσαμε προσφορές ώστε οι χρήστες να δράσουν πιο άμεσα για την θεραπεία που τους ενδιέφερε.

Το αποτέλεσμα

Από τον πρώτο κιόλας μήνα το Laser Ηλιούπολης είδε νέα ροή πελατών στο ιατρείο και με θετικό ROI.

LEADS
0
ΠΕΛΑΤΕΣ
0
ROI
0 %

ΔΩΡΕΑN E-BOOK:

Bγείτε πιο δυνατοί από την καραντίνα επιλέγοντας τον σωστό τρόπο σκέψης.

Σε αυτό το ebook θα μάθετε πώς μπορείτε βγείτε πιο δυνατοί προσέχοντας την διατροφή σας, την ψυχολογία σας και το σώμα σας.

Θα μάθετε:

  • Έξυπνες συμβουλές για να ελέγξετε τη λιγούρα σας.
  • Πως να ελέγξετε τα αρνητικά συναισθήματα που σας οδηγούν σε σειρά αρνητικών ενεργειών.
  • Πρακτικές για να διατηρήσετε και να φροντίσετε τη ψυχολογία σας σε συνθήκες αυτό-απομόνωσης
  • Συμβουλές για το πώς να γυμνάζεστε σωστά.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και κατεβάστε ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ
το E-BOOK δια…της Τροφής!

Ονομάζομαι Άξελ Τουσάι και είμαι o ιδρυτής της American Marketing.

Από την παιδική μου ηλικία δύο στοιχεία μου μετέδωσαν οι γονείς μου: 1)Αν θες να πετύχεις στην ζωή σου να είσαι σωστός προς τους συνανθρώπους σου και 2) να δουλεύεις σκληρά για τους στόχους σου.

Άλλωστε οι γονείς μου τα έδειχναν στην πράξη, γεγονός που με βοήθησε να τα υιοθετήσω και να χρησιμοποιώ την ίδια φιλοσοφία στους πελάτες μου, με τους οποίους πάντα χτίζω γερές σχέσεις εμπιστοσύνης αλλά και ταυτόχρονα εργάζομαι σκληρά ώστε να φέρω τα επιθυμητά αποτελέσματα!

Αν τύχει να συνεργαστούμε αυτά μπορείς να περιμένεις από την συνεργασία μας:

1) Ειλικρίνεια σε όλους τους τομείς της συνεργασίας μας.

2) Συνεχή βοήθεια σε ό,τι αφορά την επιχείρησή σου. Είναι πιο σημαντικό για εμάς να δημιουργήσουμε μια στενή σχέση με τους συνεργάτες μας παρά μια χρηματοοικονομική σχέση.

3) Ευελιξία στην συνεργασία μας. Γνωρίζω ότι η λειτουργία μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Εμείς μπορούμε να σε καταλάβουμε και να προσαρμοστούμε στις δυνατότητές σου.

Ωραία Άξελ, αλλά ποια είναι η σχέση σου με το Digital Marketing?

Πιστεύω ότι οτιδήποτε κάνουμε στην ζωή μας προκύπτει από κάποιες μικρές στιγμές που ζούμε κατά την διάρκειά της…

Για εμένα,

Όλα ξεκίνησαν στην τετάρτη δημοτικού όταν ήθελα ένα PlayStation, όπως όλα τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία, αλλά τελικά ο πατέρας μου αποφάσισε να μού πάρει έναν Η/Υ. Εκεί ήταν η πρώτη μου επαφή με την τεχνολογία.

Με την πάροδο του χρόνου, όσο περισσότερο μάθαινα τις δυνατότητες του υπολογιστή τόσο περισσότερο μού άρεσε!

Μεγαλώνοντας άρχιζα να χρησιμοποιώ το διαδίκτυο και εκεί άλλαξαν όλα! Ανακάλυψα έναν νέο κόσμο με ατελείωτη πληροφορία, πολλές δυνατότητες αλλά και ευκαιρίες.

Κατά την διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων ξεκίνησα την πρώτη μου, ας πούμε, επιχείρηση ανοίγοντας ένα Eshop χωρίς να χρειάζεται επενδύσω πολλά χρήματα γιατί δεν
χρειαζόμουν Stock.

Η ιδέα ήταν απλή. Δημιούργησα μια ιστοσελίδα με μερικά προϊόντα και όταν είχα κάποια παραγγελία, παράγγελνα τα προϊόντα από τον προμηθευτή και τα έστελνα στον πελάτη (Μεταπώληση προϊόντων).

Μέσα σε ένα μήνα είχα ξεπεράσει τα 1.000$ σε πωλήσεις. Όμως κάπου εκεί σταμάτησε η ζήτηση αφού το προϊόν που πουλούσα ήταν ένα απλό trend.

Αυτό που συνειδητοποίησα όμως εκείνη την στιγμή ήταν πως οι γνώσεις που είχα αποκομίσει από αυτήν την προσπάθεια θα μπορούσαν να βελτιωθούν και να βοηθήσουν άλλες επιχειρήσεις.

Τώρα γνώριζα τι ήθελα να κάνω στην ζωή μου!

Το ότι πούλησα μερικά προϊόντα από την Κίνα στην Αμερική, χρησιμοποιώντας μόνο έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία με απερίγραπτο συναίσθημα. Εκεί κατάλαβα την δύναμη του Marketing.

Ύστερα από αυτό ξεκίνησες την American Marketing?

Όχι! Τα ηλεκτρονικό κομμάτι το γνώριζα καλά, εξάλλου μεγάλωσα μέσα σε αυτό, όμως έπρεπε να επεκτείνω τις γνώσεις μου στο Marketing!

Έπρεπε να μάθω στην πράξη και έπρεπε να μάθω από κάπου που υπήρχε εμπειρία και γνώση για το αντικείμενο!

Έτσι προσέλκυσα τον συνιδρυτή της εταιρείας Alionas The Branding Wheel, Alex Tselidi και του ζήτησα να γίνει ο μέντοράς μου.

3 χρόνια δίπλα σε έναν επιχειρηματία με βαθιές γνώσεις στο Brand Marketing αλλά και στην επιχειρηματικότητα, με βοήθησαν να αποκτήσω γνώσεις χρόνων τις οποίες δεν θα μπορούσα να αποκομίσω σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.

Τον ευχαριστώ πολύ για όσα έκανε για μένα και για την βοήθεια των πρώτων μου βημάτων!

Για ποιον λόγο ξεκίνησες την εταιρεία και πως μπορείτε να με βοηθήσετε;

Η εταιρεία γεννήθηκε από την αγάπη μου για επικοινωνία με τους ανθρώπους. Άλλωστε τι είναι η διαφήμιση και το marketing;
Η ικανότητα να επικοινωνούμε το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό ώστε να προσφέρουμε την λύση στο πρόβλημά τους.

Πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε:

1. Σφαιρική προσέγγιση στο marketing

Η γνώση μας δεν περιορίζεται μόνο στο digital κομμάτι. Μια επιχείρηση χρειάζεται ένα ισχυρό πλάνο marketing για να μπορέσει να αναπτυχθεί με επιτυχία σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

2. Digital marketing

Δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών online Marketing, με στόχο την κερδοφορία της επιχείρησης αλλά και την επίτευξη των στρατηγικών σου στόχων.

3. Digital transformation

Δημιουργία μιας σύγχρονης παρουσίας στο διαδίκτυο, η οποία θα ξεχωρίσει την επιχείρησή σου από τις ανταγωνιστές, αλλά ταυτόχρονα θα αποτελέσει και μέσο κερδοφορίας για εσάς.

Αν ψάχνεις έναν συνεργάτη ο οποίος θα είναι δίπλα σου και θα σε βοηθάει να πετυχαίνεις τους παραπάνω στόχους μέσω αποτελεσματικών ενεργειών digital marketing και όχι μόνο, μπορείς να με καλέσεις προσωπικά ή στο τηλέφωνο της εταιρείας .

Με εκτίμηση,
Άξελ.

Κλείσε μια δωρεάν θέση και έλα να ενημερωθείς από κοντά. s