Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λειτουργικούς λόγους, για να προσφέρει προσωποποιημένο περιεχόμενο, για να παρέχει προσαρμοσμένες υπηρεσίες στους επισκέπτες, για στοχευμένη διαφήμιση, για τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών δικτύων και την ανάλυση της κίνησης.
Τι είναι τα cookies
Τα «cookies» είναι μικρά κομμάτια αρχείων σε μορφή κειμένου, τα οποία αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) του χρήστη όταν επισκέπτεται έναν ιστότοπο. Οι πληροφορίες οι οποίες αποθηκεύονται στον υπολογιστή του χρήστη μπορεί να περιέχουν στοιχεία, όπως ποιες είναι οι σελίδες που επισκέφτηκε ο χρήστης ή την ημερομηνία και την ώρα της επίσκεψης. Σε καμία περίπτωση τα cookies δεν περιέχουν προσωπικές πληροφορίες ή πληροφορίες, οι οποίες θα επιτρέψουν σε οποιονδήποτε να επικοινωνήσει με τον επισκέπτη του δικτυακού τόπου, μέσω τηλεφώνου, e-mail, κ.λπ. Επιπλέον, με τη χρήση των cookies δεν υπάρχει πρόσβαση στα έγγραφα ή αρχεία του υπολογιστή τού χρήστη.
Ποια cookies χρησιμοποιεί η ιστοσελίδα
Γενικά υπάρχουν οι παρακάτω κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούνται στην ιστοσελίδα:
Αναγκαία cookies
Τα αναγκαία ή απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας και επιτρέπουν στον χρήστη να περιηγηθεί και να χρησιμοποιήσει τις λειτουργίες της ιστοσελίδας. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική ταυτότητα του χρήστη. Χωρίς αυτά τα cookies δεν είναι δυνατή η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας
Cookies λειτουργικότητας (προτιμήσεων)
Αυτά τα cookies επιτρέπουν στην ιστοσελίδα να θυμάται τις επιλογές του χρήστη όπως το όνομα χρήστη, τη γλώσσα ή την περιοχή, ώστε να παρέχει βελτιωμένες και προσωποποιημένες λειτουργίες. Μπορούν, επίσης, να χρησιμοποιηθούν για την παροχή υπηρεσιών που έχουν ζητηθεί από τον χρήστη, όπως προβολή βίντεο ή χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies, μπορεί να γίνουν ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα της περιήγησης σε άλλους ιστότοπους. Αν δεν δεχθείτε αυτά τα cookies, μπορεί να επηρεαστεί η απόδοση, η λειτουργικότητα της ιστοσελίδας και να περιοριστεί η πρόσβασή σας σε περιεχόμενο της.
Cookies για στατιστικούς σκοπούς
Αυτά τα cookies συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα, για παράδειγμα, ποιες σελίδες επισκέπτονται συχνότερα και αν λαμβάνουν μηνύματα σφαλμάτων από ιστοσελίδες. Αυτά τα cookies συλλέγουν συγκεντρωτικές, ανώνυμες πληροφορίες που δεν ταυτοποιούν κάποιον επισκέπτη και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη βελτίωση των επιδόσεων μιας ιστοσελίδας.
Cookies για διαφημιστικούς σκοπούς (marketing)
Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση του χρήστη μεταξύ ιστοσελίδων. Αποθηκεύουν πληροφορίες σχετικά με συμπεριφορά του χρήστη, οι οποίες αποκτώνται από τη συνεχή παρατήρηση των συνηθειών περιήγησής του. Αυτό επιτρέπει τη διαμόρφωση ενός συγκεκριμένου προφίλ χρήστη που θα δώσει στην ιστοσελίδα τη δυνατότητα να εμφανίζει διαφημίσεις σχετικές με το μεμονωμένο χρήστη κι ως εκ τούτου πιο χρήσιμες για εκδότες και τρίτους διαφημιστές.
Τα αταξινόμητα cookies είναι τα cookies που είναι σε στάδιο ταξινόμησης από κοινού με τους παρόχους μεμονωμένων cookies.
Διαχείριση cookies
Ορισμένα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία αυτής της ιστοσελίδας και δεν απαιτούν τη συγκατάθεση του χρήστη, όπως αυτά που εξασφαλίζουν ότι το περιεχόμενο μιας σελίδας φορτώνεται γρήγορα και αποτελεσματικά, διανέμοντας τον φόρτο εργασίας σε διάφορους υπολογιστές ή σε άλλους που παρέχουν ασφάλεια.
Άλλα cookies εξακολουθούν να είναι ευλόγως σημαντικά, αλλά δεν είναι αυστηρά απαραίτητα και συνεπώς απαιτούν τη συγκατάθεση του χρήστη. Γι’ αυτά τα cookies ζητάμε τη συγκατάθεσή σας (από το κουμπί “Αποδοχή όλων των cookies” στο banner των cookies ή μέσω των ρυθμίσεων cookies ή των ρυθμίσεων cookies του προγράμματος περιήγησής σας) πριν τα τοποθετήσουμε στη συσκευή σας.
Εάν δεν επιθυμείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας ή επιθυμείτε να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας σε οποιαδήποτε μη βασικά cookies ανά πάσα στιγμή, θα χρειαστεί να τροποποιήσετε τις προτιμήσεις σας στις ρυθμίσεις cookies ή να διαγράψετε και να αποκλείσετε ή να απενεργοποιήσετε τα cookies μέσω των ρυθμίσεων του προγράμματος περιήγησης. Αυτές οι ρυθμίσεις βρίσκονται συνήθως στο μενού “επιλογές” ή “προτιμήσεις” του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο. Διαφορετικά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την επιλογή “βοήθεια” στο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο για περισσότερες λεπτομέρειες.
Λάβετε υπόψη ότι η απενεργοποίηση ή η παρεμπόδιση ορισμένων ή όλων των κατηγοριών cookies ενδεχομένως να επηρεάσει τη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας και μπορεί να επηρεάσει την πρόσβαση και την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας και τις υπηρεσίες που μπορούμε να προσφέρουμε.
Τα δικαιώματα σας
Για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σας, αλλά και για τα δικαιώματα σας θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων).
Αλλαγές στην πολιτική cookies
Η παρούσα πολιτική cookies ενδέχεται να τροποποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή. Για τον λόγο αυτό κρίνουμε σκόπιμο να ανατρέχετε τακτικά στην παρούσα πολιτική. Η παρούσα πολιτική τέθηκε σε ισχύ στις 23/7/2024. Σε περίπτωση τροποποίησής της θα αναφέρεται η ημερομηνία που αυτή έλαβε χώρα. Ισχύουσα θεωρείται πάντοτε η πολιτική cookies όπως διαμορφώθηκε από την πιο πρόσφατη τροποποίηση.
©2024 American Marketing. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος
Η εταιρεία Make Up Your Senses, με πάνω από 20 χρόνια στην εκπαίδευση στον τομέα της ομορφιάς, ήθελε να διευρύνει την παρουσία της και στην διαδικτυακή εκπαίδευση, η οποία αυξήθηκε κατακόρυφα στην εποχή των περιορισμών κατά του COVID 19. Η πρόκληση της σχολής ήταν να πείσει τους ενδιαφερόμενους για την αποτελεσματικότητα των μαθημάτων, καθώς τα μαθήματα make up αποτελούν ένα πρακτικό μάθημα.
Προκειμένου να μηδενίσουμε τους ενδοιασμούς που πιθανόν να είχαν οι ενδιαφερόμενοι, δημιουργήσουμε μία διαφημιστική προβολή στην οποία παρουσιάζαμε αναλυτικά τα μαθήματα, τα οφέλη των προγραμμάτων καθώς και τον τρόπο διεξαγωγής τους. Δίναμε, επίσης, 15 μέρες επιστροφή χρημάτων σ’ οποίον μαθητή δεν ήταν ευχαριστημένος με το πρόγραμμα. Μ’ αυτόν τον τρόπο ο ενδιαφερόμενος μπορούσε να είναι πιο σίγουρος για το πρόγραμμα χωρίς να νιώθει ότι έχει χάσει κάτι.
Ο τρόπος παρουσίασης της σχολής αλλά και των προγραμμάτων έγινε μέσω μίας landing page στην οποία μπορούσαμε να επισημάνουμε όλα τα σημαντικά σημεία που ξεχώριζαν τόσο την σχολή όσο και τα προγράμματα.
Στο κομμάτι των Facebook ads, δημιουργήσαμε διαφημιστικά σύνολα τα οποία ξεχώριζαν με το δημιουργικό τους και μπορούσαν να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών. Επίσης, οι διαφημίσεις δημιουργήθηκαν σε direct response marketing ώστε η ανταπόκριση των χρηστών να είναι πιο άμεση.
Η σωστή στρατηγική σε συνδυασμό με την σωστή υλοποίησή της στο κομμάτι της landing page και των διαφημίσεων, εκτόξευσε τις νέες εγγραφές στα διαδικτυακά μαθήματα της Make Up Your Senses.
Η διατροφολική εταιρεία Δια … της τροφής ήθελε να αυξήσει τους συμμετέχοντες στο προγραματισμένο live stream αλλά και τις επαφές των πελατών της.
Δημιουργήσαμε στοχευμένες ενέργειες μέσα στα κανάλια επικοινωνίας Facebook και Instagram (όπως την στόχευση των ατόμων που έχουν αλληλεπιδράσει πρόσφατα με την εταιρεία) ώστε να αυξήσουμε τους συμμετέχοντες στο live streaming. Για την αύξηση των επαφών δημιουργήσαμε ένα ebook το οποίο προωθήσαμε μέσα από τα social media.
Το live stream είχε μεγάλη αποδοχή απο τον κόσμο στο οποίο βοήθησε η στοχευμένη προώθηση. Επίσης, οι επαφές των πελατών της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 80%+.
Η Aesthetix Clinic ήθελε να αυξήσει άμεσα τους πελάτες της αλλά και να αυξήσει το κέρδος απο την σχετική επένδυση στα social media (ROI).
Η American Marketing ανέλυσε τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες και δημιουργήσε καμπάνιες άμεσης προσέλκυσης πελατών, οι οποίες κέντριζαν το ενδιαφέρον του κοινού. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε καμπάνιες με έμφαση στο δημιουργικό αλλά και την κειμενογράφιση.
Η επιτυχία μιλάει από μόνη της! Οι πελάτες αυξήθηκαν άμεσα αλλά και το κόστος της επένδυσης επιστράφηκε πίσω κατά 400%.
Στόχος μας ήταν η προσέλκυση καινούργιων εγγράφων για την νέα χρόνια 2022.
Το Project χωρίστηκε σε 3 φάσεις.
Οι υποψήφιοι πελάτες μας χωρίστηκαν σε δυο ομάδες: Γονείς και Μαθητές.
Γονείς: Δεν γνωρίζαμε την ακριβή τους ηλικία όποτε θα έπρεπε να κάνουμε μια έρευνα και βρούμε το μέσο όρο στην ηλικία των γυναικών που γινόντουσαν πρώτη φορά μητέρες στην Ελλάδα πριν από 15-16 χρόνια.
Ύστερα από λεπτομερή έρευνα στην Ελληνική Στατιστική Αρχή, βρήκαμε το μέσο όρο και κινηθήκαμε 5 έτη πιο κάτω και αντίστοιχα.
Κανάλια επικοινωνίας: Facebook, Google
Μαθητές: Γνωρίζαμε ότι οι μαθητές θα φοιτούσαν στην Α’ και Β’ Λυκείου. Οι μαθητές αυτοί βρίσκονται στην ηλικία των 15-16 ετών οπότε η στόχευση ήταν εύκολη.
Κανάλια επικοινωνίας: Facebook, Instagram
Θα έπρεπε να δημιουργήσουμε διαφορετικές καμπάνιες για τα δυο διαφορετικά κοινά μας αλλά και να τραβήξουμε την προσοχή από τους ανταγωνιστές μας.
Επιλέξαμε τα Media που χρησιμοποιεί η κάθε ομάδα, τα σημεία που τραβάνε περισσότερο την προσοχή(placement) και τον τύπο διαφήμισης Ad Objective.
Γονείς: Lead Generation
(Η μεγαλύτερη ηλικία δεν έχει εξοικειωθεί ακόμα με το διαδύκτιο και τα Lead ads μας πρόσφεραν την λύση για γρήγορη και εύκολη καταχώρηση στοιχείων).
Μαθητές: Conversions
Δημιουργήσαμε μια Landing Page για τους μαθητές όπου περιείχε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονταν για να επιλέξουν το φροντιστήριο και να προχωρήσουν στην εγγραφή!
Για να ξεχωρίσουμε από τους ανταγωνιστές αλλά και να τραβήξουμε την προσοχή των target groups μας δημιουργήσαμε μια προσφορά για τους μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου όπου προσφέραμε τα δίδακτρα του Σεπτέμβρη δωρεάν.
Η εκτέλεση έγινε με βάση την παραπάνω στρατηγική και την παραμετροποίηση κάποιων στοιχείων ώστε οι καμπάνιες να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους!
Το Laser Ηλιούπολης, ένα δερματολογικό ιατρείο που προσφέρει ιατρικές και αισθητικές υπηρεσίες ήθελε να προσελκύσει άμεσα νέους πελάτες για τις αισθητικές υπηρεσίες αξιοποιώντας τη δύναμη των social media.
Συλλέξαμε όλες τις πληροφορίες που αφορούσαν τις υπηρεσίες τις οποίες θα διαφημίζαμε με σκοπό να κατανοήσουμε όλα τα pain point των πελατών. Έτσι, ήταν πιο εύκολο για μας να επικοινωνήσουμε τις λύσεις στα προβήματα τα οποία αντιμετώπιζαν. Για να κάνουμε, όμως, ακόμα πιο ελκυστικές τις υπηρεσίες δημιουργήσαμε προσφορές ώστε οι χρήστες να δράσουν πιο άμεσα για την θεραπεία που τους ενδιέφερε.
Από τον πρώτο κιόλας μήνα το Laser Ηλιούπολης είδε νέα ροή πελατών στο ιατρείο και με θετικό ROI.
Σε αυτό το ebook θα μάθετε πώς μπορείτε βγείτε πιο δυνατοί προσέχοντας την διατροφή σας, την ψυχολογία σας και το σώμα σας.
Θα μάθετε:
Εγγραφείτε στο Newsletter μας και κατεβάστε ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ
το E-BOOK δια…της Τροφής!
Ονομάζομαι Άξελ Τουσάι και είμαι o ιδρυτής της American Marketing.
Από την παιδική μου ηλικία δύο στοιχεία μου μετέδωσαν οι γονείς μου: 1)Αν θες να πετύχεις στην ζωή σου να είσαι σωστός προς τους συνανθρώπους σου και 2) να δουλεύεις σκληρά για τους στόχους σου.
Άλλωστε οι γονείς μου τα έδειχναν στην πράξη, γεγονός που με βοήθησε να τα υιοθετήσω και να χρησιμοποιώ την ίδια φιλοσοφία στους πελάτες μου, με τους οποίους πάντα χτίζω γερές σχέσεις εμπιστοσύνης αλλά και ταυτόχρονα εργάζομαι σκληρά ώστε να φέρω τα επιθυμητά αποτελέσματα!
Αν τύχει να συνεργαστούμε αυτά μπορείς να περιμένεις από την συνεργασία μας:
1) Ειλικρίνεια σε όλους τους τομείς της συνεργασίας μας.
2) Συνεχή βοήθεια σε ό,τι αφορά την επιχείρησή σου. Είναι πιο σημαντικό για εμάς να δημιουργήσουμε μια στενή σχέση με τους συνεργάτες μας παρά μια χρηματοοικονομική σχέση.
3) Ευελιξία στην συνεργασία μας. Γνωρίζω ότι η λειτουργία μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Εμείς μπορούμε να σε καταλάβουμε και να προσαρμοστούμε στις δυνατότητές σου.
Ωραία Άξελ, αλλά ποια είναι η σχέση σου με το Digital Marketing?
Πιστεύω ότι οτιδήποτε κάνουμε στην ζωή μας προκύπτει από κάποιες μικρές στιγμές που ζούμε κατά την διάρκειά της…
Για εμένα,
Όλα ξεκίνησαν στην τετάρτη δημοτικού όταν ήθελα ένα PlayStation, όπως όλα τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία, αλλά τελικά ο πατέρας μου αποφάσισε να μού πάρει έναν Η/Υ. Εκεί ήταν η πρώτη μου επαφή με την τεχνολογία.
Με την πάροδο του χρόνου, όσο περισσότερο μάθαινα τις δυνατότητες του υπολογιστή τόσο περισσότερο μού άρεσε!
Μεγαλώνοντας άρχιζα να χρησιμοποιώ το διαδίκτυο και εκεί άλλαξαν όλα! Ανακάλυψα έναν νέο κόσμο με ατελείωτη πληροφορία, πολλές δυνατότητες αλλά και ευκαιρίες.
Κατά την διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων ξεκίνησα την πρώτη μου, ας πούμε, επιχείρηση ανοίγοντας ένα Eshop χωρίς να χρειάζεται επενδύσω πολλά χρήματα γιατί δεν
χρειαζόμουν Stock.
Η ιδέα ήταν απλή. Δημιούργησα μια ιστοσελίδα με μερικά προϊόντα και όταν είχα κάποια παραγγελία, παράγγελνα τα προϊόντα από τον προμηθευτή και τα έστελνα στον πελάτη (Μεταπώληση προϊόντων).
Μέσα σε ένα μήνα είχα ξεπεράσει τα 1.000$ σε πωλήσεις. Όμως κάπου εκεί σταμάτησε η ζήτηση αφού το προϊόν που πουλούσα ήταν ένα απλό trend.
Αυτό που συνειδητοποίησα όμως εκείνη την στιγμή ήταν πως οι γνώσεις που είχα αποκομίσει από αυτήν την προσπάθεια θα μπορούσαν να βελτιωθούν και να βοηθήσουν άλλες επιχειρήσεις.
Τώρα γνώριζα τι ήθελα να κάνω στην ζωή μου!
Το ότι πούλησα μερικά προϊόντα από την Κίνα στην Αμερική, χρησιμοποιώντας μόνο έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία με απερίγραπτο συναίσθημα. Εκεί κατάλαβα την δύναμη του Marketing.
Ύστερα από αυτό ξεκίνησες την American Marketing?
Όχι! Τα ηλεκτρονικό κομμάτι το γνώριζα καλά, εξάλλου μεγάλωσα μέσα σε αυτό, όμως έπρεπε να επεκτείνω τις γνώσεις μου στο Marketing!
Έπρεπε να μάθω στην πράξη και έπρεπε να μάθω από κάπου που υπήρχε εμπειρία και γνώση για το αντικείμενο!
Έτσι προσέλκυσα τον συνιδρυτή της εταιρείας Alionas The Branding Wheel, Alex Tselidi και του ζήτησα να γίνει ο μέντοράς μου.
3 χρόνια δίπλα σε έναν επιχειρηματία με βαθιές γνώσεις στο Brand Marketing αλλά και στην επιχειρηματικότητα, με βοήθησαν να αποκτήσω γνώσεις χρόνων τις οποίες δεν θα μπορούσα να αποκομίσω σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.
Τον ευχαριστώ πολύ για όσα έκανε για μένα και για την βοήθεια των πρώτων μου βημάτων!
Για ποιον λόγο ξεκίνησες την εταιρεία και πως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Η εταιρεία γεννήθηκε από την αγάπη μου για επικοινωνία με τους ανθρώπους. Άλλωστε τι είναι η διαφήμιση και το marketing;
Η ικανότητα να επικοινωνούμε το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό ώστε να προσφέρουμε την λύση στο πρόβλημά τους.
Πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε:
1. Σφαιρική προσέγγιση στο marketing
Η γνώση μας δεν περιορίζεται μόνο στο digital κομμάτι. Μια επιχείρηση χρειάζεται ένα ισχυρό πλάνο marketing για να μπορέσει να αναπτυχθεί με επιτυχία σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
2. Digital marketing
Δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών online Marketing, με στόχο την κερδοφορία της επιχείρησης αλλά και την επίτευξη των στρατηγικών σου στόχων.
3. Digital transformation
Δημιουργία μιας σύγχρονης παρουσίας στο διαδίκτυο, η οποία θα ξεχωρίσει την επιχείρησή σου από τις ανταγωνιστές, αλλά ταυτόχρονα θα αποτελέσει και μέσο κερδοφορίας για εσάς.
Αν ψάχνεις έναν συνεργάτη ο οποίος θα είναι δίπλα σου και θα σε βοηθάει να πετυχαίνεις τους παραπάνω στόχους μέσω αποτελεσματικών ενεργειών digital marketing και όχι μόνο, μπορείς να με καλέσεις προσωπικά ή στο τηλέφωνο της εταιρείας .
Με εκτίμηση,
Άξελ.