Το παρόν περιγράφει την πολιτική μας σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε από τους επισκέπτες των ιστοσελίδων μας.
Υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων σας είναι η American Marketing, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Γ’ Σεπτεμβρίου 144, Αθήνα με e-mail: info@americanmarketing.gr.
Στις καθημερινές δραστηριότητες του γραφείου και του ιστότοπου, επεξεργαζόμαστε δεδομένα που αφορούν φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις.
Επισκέπτες του ιστότοπου
Το γραφείο συμμορφώνεται με το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (2016/679 Ε.Ε. GDPR) και κάθε άλλη ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία που αφορά την προστασία των προσωπικών δεδομένων, τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες κ.λπ. και δεσμεύεται ότι θα διασφαλίζει ανά πάσα στιγμή την προστασία των δεδομένων σας:
Τα δεδομένα συλλέγονται για συγκεκριμένους, σαφείς και νόμιμους σκοπούς και δεν υφίστανται περαιτέρω επεξεργασία με τρόπο ασυμβίβαστο προς τους σκοπούς αυτούς.
Συλλέγουμε τα απαραίτητα, για κάθε σκοπό επεξεργασίας, δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργαζόμαστε νόμιμα, δίκαια και με τρόπο διαφανή σε σχέση με τα υποκείμενα των δεδομένων.
Φροντίζουμε να είναι, κατά το δυνατόν, ακριβή και ενημερωμένα και τα διατηρούμε μόνο για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο και για τους σκοπούς για τους οποίους υποβάλλονται σε επεξεργασία.
Σε κάθε περίπτωση, το κριτήριο που χρησιμοποιούμε για τον προσδιορισμό της περιόδου αποθήκευσης βασίζεται και λαμβάνει δεόντως υπόψη την ανάγκη συμμόρφωσης με κάθε σχετική νομική απαίτηση καθώς και την αρχή ελαχιστοποίησης των δεδομένων.
Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα ηλεκτρονικά και χειροκίνητα, και λαμβάνουμε κάθε πρόσφορο μέτρο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, συμπεριλαμβανόμενης της προστασίας από μη εξουσιοδοτημένη ή παράνομη επεξεργασία, και κατά της τυχαίας απώλειας, καταστροφής ή ζημίας, χρησιμοποιώντας κατάλληλα τεχνικά ή οργανωτικά μέτρα.
Συλλογή, σκοπός, νομική βάση της επεξεργασίας και χρόνος τήρησης των δεδομένων σας.
Η ιστοσελίδα americanmarketing.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) το οποίο χρησιμοποιεί μεθόδους κρυπτογράφησης των δεδομένων που ανταλλάσσονται μεταξύ δύο συσκευών (συνηθέστερα ηλεκτρονικών υπολογιστών), εγκαθιδρύοντας μία ασφαλή σύνδεση μεταξύ τους μέσω του διαδικτύου, που έχει ως αποτέλεσμα την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Όταν επισκέπτεστε τον ιστότοπο americanmarketing.gr ο διακομιστής μας συλλέγει τα λεγόμενα αρχεία καταγραφής του διακομιστή (log files) και συγκεκριμένα:
Η νομική βάση για την οποία συλλέγουμε τη διεύθυνση IP σας και τη διατηρούμε σε ειδικά αρχεία (αρχεία καταγραφής) είναι το νόμιμο συμφέρον μας για την επεξεργασία αυτών των δεδομένων, προκειμένου να διασφαλίσουμε την ασφάλεια δικτύων, πληροφοριών και υπηρεσιών από τυχαία γεγονότα ή παράνομες ή κακόβουλες ενέργειες που συμβιβάζουν τη διαθεσιμότητα, την αυθεντικότητα, την ακεραιότητα και την εμπιστευτικότητα των αποθηκευμένων ή μεταδιδόμενων δεδομένων, καθώς και η νομική υποχρέωσή μας να παρέχουμε ένα πιο ασφαλές περιβάλλον για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων (GDPR άρθρο 6 παράγραφος 1 περίπτωση στ’ και γ’). Τα δεδομένα δεν θα μεταφερθούν ούτε θα χρησιμοποιηθούν με οποιονδήποτε άλλον τρόπο. Ωστόσο, διατηρούμε το δικαίωμα να ελέγξουμε τα αρχεία καταγραφής διακομιστών (αρχεία καταγραφής διακομιστών) εάν εντοπιστούν συγκεκριμένες ενδείξεις μη εξουσιοδοτημένης χρήσης.
Διευκρινίζεται ότι δε διαθέτουμε δημόσια προσβάσιμο κατάλογο ηλεκτρονικών διευθύνσεων των συνδρομητών/χρηστών μας. Ως εκ τούτου, τα τυχόν προσωπικά δεδομένα (π.χ. ονόματα πρόσβασης, κ.λπ.) που εμφανίζονται οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του δικτυακού τόπου, του υπεύθυνου επεξεργασίας, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις της νομοθεσίας σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενεργεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και στοχεύει στην καλύτερη εφαρμογή της ορθής πρακτικής σε ότι αφορά το internet. Τα προσωπικά σας στοιχεία τηρούνται με ασφάλεια για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του υπεύθυνου επεξεργασίας και διαγράφονται μετά τη, με οποιοδήποτε τρόπο, λήξη της συναλλακτικής σας σχέσης.
Όταν επισκέπτεστε το γραφείο, τα προσωπικά δεδομένα που θα σας ζητηθούν είναι: τα στοιχεία επικοινωνίας σας και συγκεκριμένα, όνομα, επώνυμο, email, τηλέφωνο, διεύθυνση τα οποία είναι απαραίτητα για τους σκοπούς της παροχής των υπηρεσιών μας.
Σκοπός της επεξεργασίας των δεδομένων σας είναι η παροχή σε εσάς των αιτούμενων υπηρεσιών και νομική βάση της επεξεργασίας η εκτέλεση της μεταξύ μας σύμβασης (άρθρο 6 παρ. 1β’ και άρθρο 9 παρ. 2η, ΓΚΠΔ), καθώς επίσης η συμμόρφωσή μας με νομικές υποχρεώσεις. Χρόνος διατήρησης των δεδομένων σας είναι ο απαιτούμενος από τη σχετική νομοθεσία (10 έτη από την τελευταία παροχή της υπηρεσίας) και ενδεχομένως μεγαλύτερος εφόσον προκύψουν νομικές αξιώσεις.
Στο πλαίσιο επικοινωνίας μεταξύ μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συλλέγουμε το όνομά σας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κάθε άλλη πληροφορία που μας παρέχετε. Αυτά τα δεδομένα αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να ανταποκριθούν στο αίτημά σας. Η νομική βάση για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι η συγκατάθεσή σας (άρθρο 6 παρ. 1α, ΓΔΠΔ). Τα δεδομένα σας θα διαγραφούν μετά την τελική επεξεργασία της επικοινωνίας μας. Αυτό θα συμβεί μετά την ολοκλήρωση του σκοπού και του πεδίου εφαρμογής της επικοινωνίας μας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν νομικές απαιτήσεις για την αποθήκευση τέτοιων δεδομένων.
Τα δεδομένα σας είναι προσβάσιμα από τους υπαλλήλους μας καθώς και από κάθε άλλο πρόσωπο εξουσιοδοτημένο να επεξεργάζεται τα δεδομένα σας κατά τη διάρκεια των καθηκόντων του. Επιπλέον, συνεργαζόμαστε με τρίτα πρόσωπα, φυσικά ή νομικά, επαγγελματίες, ανεξάρτητους συμβούλους κ.λπ. τα οποία μας παρέχουν υπηρεσίες εμπορικές, επαγγελματικές ή τεχνικές υπηρεσίες (π.χ. φιλοξενία ιστότοπου, λογιστικές υπηρεσίες, υπηρεσίες μεταφορών) για τους σκοπούς που αναφέρονται πιο πάνω, και υποστηρίζουν την επιχείρησή μας, εν όλω ή εν μέρει, σε σχέση με τις δραστηριότητές μας. Κατά περίπτωση τα εν λόγω φυσικά/νομικά πρόσωπα θα ενεργούν ως από κοινού ή ως ανεξάρτητοι υπεύθυνοι επεξεργασίας, εκτελούντες την επεξεργασία ή πρόσωπα εξουσιοδοτημένα να επεξεργάζονται τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για τους ίδιους σκοπούς που αναφέρονται παραπάνω, με τα ίδια μέτρα ασφάλειας και σύμφωνα με τις ισχύουσες νομικές υποχρεώσεις.
Προτού το τρίτο μέρος λάβει τα προσωπικά δεδομένα, θα πρέπει: (1) να ολοκληρώσουμε τον έλεγχο απορρήτου για να αξιολογήσουμε τις πρακτικές απορρήτου και τους κινδύνους που σχετίζονται με αυτά τα τρίτα μέρη (2) να λάβουμε εγγυήσεις με σύμβαση από αυτά τα τρίτα μέρη ότι θα επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα σύμφωνα με τις οδηγίες μας και σύμφωνα με την παρούσα πολιτική και το εφαρμοστέο δίκαιο, ότι θα ειδοποιήσουν αμέσως την επιχείρησή μας για τυχόν συμβάντα προστασίας προσωπικών δεδομένων ή ασφάλειας, αδυναμία συμμόρφωσης με τα πρότυπα που ορίζονται στην παρούσα πολιτική και την υφιστάμενη νομοθεσία, ότι θα συνεργαστούν για την επανόρθωση οποιουδήποτε τέτοιου περιστατικού, ότι θα μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε στα δικαιώματα των ατόμων που ορίζονται κατωτέρω και ότι θα επιτρέψουν στον υπεύθυνο επεξεργασίας να ελέγχει την επεξεργασία τους όσον αφορά τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις αυτές.
Τέλος, τα δεδομένα μπορούν να διαβιβάζονται περαιτέρω σε δημόσιες αρχές και ιδρύματα, καθώς και σε νομικούς μας συμπαραστάτες (νομικούς και ασφαλιστικές εταιρείες), για νόμιμους σκοπούς.
Εκτός από τα παραπάνω, τα δεδομένα δεν θα αποκαλυφθούν σε τρίτους, ιδιώτες ή νομικά πρόσωπα και δε θα διαδοθούν.
Δε μεταβιβάζουμε προσωπικά δεδομένα εκτός ΕΕ, και αν χρειαστεί (για παράδειγμα, προκειμένου να χρησιμοποιήσουμε υπηρεσίες Cloud) αυτό θα γίνει με τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στα άρθρα 44 και επόμενα του ΓΚΠΔ, όπως με τη συναίνεσή σας, την εφαρμογή τυποποιημένων συμβατικών ρητρών που έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή σε χώρες που θεωρούνται ασφαλείς από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Δείτε εδώ ποια cookies χρησιμοποιούμε
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας εφαρμόζει εύλογες πολιτικές και διαδικασίες τεχνικής και οργανωτικής ασφάλειας προκειμένου να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες από απώλεια, κακή χρήση, μεταβολή ή καταστροφή.
Επιπλέον, προσπαθούμε να διασφαλίζουμε ότι η πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα περιορίζεται σε όσους υπάρχει ανάγκη να λάβουν γνώση αυτών. Τα άτομα που έχουν πρόσβαση στα δεδομένα είναι υποχρεωμένα να τηρούν την εμπιστευτικότητα αυτών των δεδομένων.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ταχυδρομείου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις διευθύνσεις που αναφέρονται στην παράγραφο (1) παραπάνω, για να ασκήσετε τα δικαιώματά σας σύμφωνα με τα άρθρα 15 επ. του ΓΚΠΔ. Μπορείτε, για παράδειγμα, να ζητήσετε μια ενημερωμένη λίστα των ατόμων που έχουν πρόσβαση στα δεδομένα σας, να λάβετε επιβεβαίωση για το εάν επεξεργαζόμαστε ή όχι προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με εσάς, να ελέγξετε το περιεχόμενό τους, την πηγή, την ορθότητα και την τοποθεσία τους (επίσης σε σχέση με τυχόν τρίτη χώρα), να ζητήσετε αντίγραφο, να ζητήσετε τη διόρθωσή τους και να περιορίσετε την επεξεργασία τους, ακόμη και τη διαγραφή τους, εάν έχει εφαρμογή. Ομοίως, μπορείτε πάντα να αναφέρετε σχόλια και να υποβάλλετε καταγγελίες στην Ελληνική Αρχή Προστασίας Δεδομένων, Λεωφ. Κηφισίας 1-3, GR 115 23, Αθήνα, Τηλεφωνικό Κέντρο: + 30-210 6475600 ή στο http://www.dpa.gr/
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας υποβάλλει την παρούσα πολιτική σε συχνή επανεξέταση και ενδέχεται να την τροποποιεί ή να την αναθεωρεί περιοδικά κατά τη διακριτική μας ευχέρεια. Όταν τυχόν προβούμε σε αλλαγές, θα καταγράφουμε την ημερομηνία τροποποίησης ή αναθεώρησης στην πολιτική . Η επικαιροποιημένη πολιτική θα ισχύει για εσάς και τα στοιχεία σας από την ημερομηνία αυτή. Σας ενθαρρύνουμε να μελετάτε κατά περιόδους την παρούσα πολιτική προκειμένου να εξετάζετε εάν υπάρχουν τυχόν αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα. Η παρούσα δήλωση ενημερώθηκε για τελευταία φορά στις 29/9/2024.
©2025 American Marketing. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος
Η εταιρεία Make Up Your Senses, με πάνω από 20 χρόνια στην εκπαίδευση στον τομέα της ομορφιάς, ήθελε να διευρύνει την παρουσία της και στην διαδικτυακή εκπαίδευση, η οποία αυξήθηκε κατακόρυφα στην εποχή των περιορισμών κατά του COVID 19. Η πρόκληση της σχολής ήταν να πείσει τους ενδιαφερόμενους για την αποτελεσματικότητα των μαθημάτων, καθώς τα μαθήματα make up αποτελούν ένα πρακτικό μάθημα.
Προκειμένου να μηδενίσουμε τους ενδοιασμούς που πιθανόν να είχαν οι ενδιαφερόμενοι, δημιουργήσουμε μία διαφημιστική προβολή στην οποία παρουσιάζαμε αναλυτικά τα μαθήματα, τα οφέλη των προγραμμάτων καθώς και τον τρόπο διεξαγωγής τους. Δίναμε, επίσης, 15 μέρες επιστροφή χρημάτων σ’ οποίον μαθητή δεν ήταν ευχαριστημένος με το πρόγραμμα. Μ’ αυτόν τον τρόπο ο ενδιαφερόμενος μπορούσε να είναι πιο σίγουρος για το πρόγραμμα χωρίς να νιώθει ότι έχει χάσει κάτι.
Ο τρόπος παρουσίασης της σχολής αλλά και των προγραμμάτων έγινε μέσω μίας landing page στην οποία μπορούσαμε να επισημάνουμε όλα τα σημαντικά σημεία που ξεχώριζαν τόσο την σχολή όσο και τα προγράμματα.
Στο κομμάτι των Facebook ads, δημιουργήσαμε διαφημιστικά σύνολα τα οποία ξεχώριζαν με το δημιουργικό τους και μπορούσαν να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών. Επίσης, οι διαφημίσεις δημιουργήθηκαν σε direct response marketing ώστε η ανταπόκριση των χρηστών να είναι πιο άμεση.
Η σωστή στρατηγική σε συνδυασμό με την σωστή υλοποίησή της στο κομμάτι της landing page και των διαφημίσεων, εκτόξευσε τις νέες εγγραφές στα διαδικτυακά μαθήματα της Make Up Your Senses.
Η διατροφολική εταιρεία Δια … της τροφής ήθελε να αυξήσει τους συμμετέχοντες στο προγραματισμένο live stream αλλά και τις επαφές των πελατών της.
Δημιουργήσαμε στοχευμένες ενέργειες μέσα στα κανάλια επικοινωνίας Facebook και Instagram (όπως την στόχευση των ατόμων που έχουν αλληλεπιδράσει πρόσφατα με την εταιρεία) ώστε να αυξήσουμε τους συμμετέχοντες στο live streaming. Για την αύξηση των επαφών δημιουργήσαμε ένα ebook το οποίο προωθήσαμε μέσα από τα social media.
Το live stream είχε μεγάλη αποδοχή απο τον κόσμο στο οποίο βοήθησε η στοχευμένη προώθηση. Επίσης, οι επαφές των πελατών της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 80%+.
Η Aesthetix Clinic ήθελε να αυξήσει άμεσα τους πελάτες της αλλά και να αυξήσει το κέρδος απο την σχετική επένδυση στα social media (ROI).
Η American Marketing ανέλυσε τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες και δημιουργήσε καμπάνιες άμεσης προσέλκυσης πελατών, οι οποίες κέντριζαν το ενδιαφέρον του κοινού. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε καμπάνιες με έμφαση στο δημιουργικό αλλά και την κειμενογράφιση.
Η επιτυχία μιλάει από μόνη της! Οι πελάτες αυξήθηκαν άμεσα αλλά και το κόστος της επένδυσης επιστράφηκε πίσω κατά 400%.
Στόχος μας ήταν η προσέλκυση καινούργιων εγγράφων για την νέα χρόνια 2022.
Το Project χωρίστηκε σε 3 φάσεις.
Οι υποψήφιοι πελάτες μας χωρίστηκαν σε δυο ομάδες: Γονείς και Μαθητές.
Γονείς: Δεν γνωρίζαμε την ακριβή τους ηλικία όποτε θα έπρεπε να κάνουμε μια έρευνα και βρούμε το μέσο όρο στην ηλικία των γυναικών που γινόντουσαν πρώτη φορά μητέρες στην Ελλάδα πριν από 15-16 χρόνια.
Ύστερα από λεπτομερή έρευνα στην Ελληνική Στατιστική Αρχή, βρήκαμε το μέσο όρο και κινηθήκαμε 5 έτη πιο κάτω και αντίστοιχα.
Κανάλια επικοινωνίας: Facebook, Google
Μαθητές: Γνωρίζαμε ότι οι μαθητές θα φοιτούσαν στην Α’ και Β’ Λυκείου. Οι μαθητές αυτοί βρίσκονται στην ηλικία των 15-16 ετών οπότε η στόχευση ήταν εύκολη.
Κανάλια επικοινωνίας: Facebook, Instagram
Θα έπρεπε να δημιουργήσουμε διαφορετικές καμπάνιες για τα δυο διαφορετικά κοινά μας αλλά και να τραβήξουμε την προσοχή από τους ανταγωνιστές μας.
Επιλέξαμε τα Media που χρησιμοποιεί η κάθε ομάδα, τα σημεία που τραβάνε περισσότερο την προσοχή(placement) και τον τύπο διαφήμισης Ad Objective.
Γονείς: Lead Generation
(Η μεγαλύτερη ηλικία δεν έχει εξοικειωθεί ακόμα με το διαδύκτιο και τα Lead ads μας πρόσφεραν την λύση για γρήγορη και εύκολη καταχώρηση στοιχείων).
Μαθητές: Conversions
Δημιουργήσαμε μια Landing Page για τους μαθητές όπου περιείχε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονταν για να επιλέξουν το φροντιστήριο και να προχωρήσουν στην εγγραφή!
Για να ξεχωρίσουμε από τους ανταγωνιστές αλλά και να τραβήξουμε την προσοχή των target groups μας δημιουργήσαμε μια προσφορά για τους μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου όπου προσφέραμε τα δίδακτρα του Σεπτέμβρη δωρεάν.
Η εκτέλεση έγινε με βάση την παραπάνω στρατηγική και την παραμετροποίηση κάποιων στοιχείων ώστε οι καμπάνιες να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους!
Το Laser Ηλιούπολης, ένα δερματολογικό ιατρείο που προσφέρει ιατρικές και αισθητικές υπηρεσίες ήθελε να προσελκύσει άμεσα νέους πελάτες για τις αισθητικές υπηρεσίες αξιοποιώντας τη δύναμη των social media.
Συλλέξαμε όλες τις πληροφορίες που αφορούσαν τις υπηρεσίες τις οποίες θα διαφημίζαμε με σκοπό να κατανοήσουμε όλα τα pain point των πελατών. Έτσι, ήταν πιο εύκολο για μας να επικοινωνήσουμε τις λύσεις στα προβήματα τα οποία αντιμετώπιζαν. Για να κάνουμε, όμως, ακόμα πιο ελκυστικές τις υπηρεσίες δημιουργήσαμε προσφορές ώστε οι χρήστες να δράσουν πιο άμεσα για την θεραπεία που τους ενδιέφερε.
Από τον πρώτο κιόλας μήνα το Laser Ηλιούπολης είδε νέα ροή πελατών στο ιατρείο και με θετικό ROI.
Σε αυτό το ebook θα μάθετε πώς μπορείτε βγείτε πιο δυνατοί προσέχοντας την διατροφή σας, την ψυχολογία σας και το σώμα σας.
Θα μάθετε:
Εγγραφείτε στο Newsletter μας και κατεβάστε ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ
το E-BOOK δια…της Τροφής!
Ονομάζομαι Άξελ Τουσάι και είμαι o ιδρυτής της American Marketing.
Από την παιδική μου ηλικία δύο στοιχεία μου μετέδωσαν οι γονείς μου: 1)Αν θες να πετύχεις στην ζωή σου να είσαι σωστός προς τους συνανθρώπους σου και 2) να δουλεύεις σκληρά για τους στόχους σου.
Άλλωστε οι γονείς μου τα έδειχναν στην πράξη, γεγονός που με βοήθησε να τα υιοθετήσω και να χρησιμοποιώ την ίδια φιλοσοφία στους πελάτες μου, με τους οποίους πάντα χτίζω γερές σχέσεις εμπιστοσύνης αλλά και ταυτόχρονα εργάζομαι σκληρά ώστε να φέρω τα επιθυμητά αποτελέσματα!
Αν τύχει να συνεργαστούμε αυτά μπορείς να περιμένεις από την συνεργασία μας:
1) Ειλικρίνεια σε όλους τους τομείς της συνεργασίας μας.
2) Συνεχή βοήθεια σε ό,τι αφορά την επιχείρησή σου. Είναι πιο σημαντικό για εμάς να δημιουργήσουμε μια στενή σχέση με τους συνεργάτες μας παρά μια χρηματοοικονομική σχέση.
3) Ευελιξία στην συνεργασία μας. Γνωρίζω ότι η λειτουργία μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Εμείς μπορούμε να σε καταλάβουμε και να προσαρμοστούμε στις δυνατότητές σου.
Ωραία Άξελ, αλλά ποια είναι η σχέση σου με το Digital Marketing?
Πιστεύω ότι οτιδήποτε κάνουμε στην ζωή μας προκύπτει από κάποιες μικρές στιγμές που ζούμε κατά την διάρκειά της…
Για εμένα,
Όλα ξεκίνησαν στην τετάρτη δημοτικού όταν ήθελα ένα PlayStation, όπως όλα τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία, αλλά τελικά ο πατέρας μου αποφάσισε να μού πάρει έναν Η/Υ. Εκεί ήταν η πρώτη μου επαφή με την τεχνολογία.
Με την πάροδο του χρόνου, όσο περισσότερο μάθαινα τις δυνατότητες του υπολογιστή τόσο περισσότερο μού άρεσε!
Μεγαλώνοντας άρχιζα να χρησιμοποιώ το διαδίκτυο και εκεί άλλαξαν όλα! Ανακάλυψα έναν νέο κόσμο με ατελείωτη πληροφορία, πολλές δυνατότητες αλλά και ευκαιρίες.
Κατά την διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων ξεκίνησα την πρώτη μου, ας πούμε, επιχείρηση ανοίγοντας ένα Eshop χωρίς να χρειάζεται επενδύσω πολλά χρήματα γιατί δεν
χρειαζόμουν Stock.
Η ιδέα ήταν απλή. Δημιούργησα μια ιστοσελίδα με μερικά προϊόντα και όταν είχα κάποια παραγγελία, παράγγελνα τα προϊόντα από τον προμηθευτή και τα έστελνα στον πελάτη (Μεταπώληση προϊόντων).
Μέσα σε ένα μήνα είχα ξεπεράσει τα 1.000$ σε πωλήσεις. Όμως κάπου εκεί σταμάτησε η ζήτηση αφού το προϊόν που πουλούσα ήταν ένα απλό trend.
Αυτό που συνειδητοποίησα όμως εκείνη την στιγμή ήταν πως οι γνώσεις που είχα αποκομίσει από αυτήν την προσπάθεια θα μπορούσαν να βελτιωθούν και να βοηθήσουν άλλες επιχειρήσεις.
Τώρα γνώριζα τι ήθελα να κάνω στην ζωή μου!
Το ότι πούλησα μερικά προϊόντα από την Κίνα στην Αμερική, χρησιμοποιώντας μόνο έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία με απερίγραπτο συναίσθημα. Εκεί κατάλαβα την δύναμη του Marketing.
Ύστερα από αυτό ξεκίνησες την American Marketing?
Όχι! Τα ηλεκτρονικό κομμάτι το γνώριζα καλά, εξάλλου μεγάλωσα μέσα σε αυτό, όμως έπρεπε να επεκτείνω τις γνώσεις μου στο Marketing!
Έπρεπε να μάθω στην πράξη και έπρεπε να μάθω από κάπου που υπήρχε εμπειρία και γνώση για το αντικείμενο!
Έτσι προσέλκυσα τον συνιδρυτή της εταιρείας Alionas The Branding Wheel, Alex Tselidi και του ζήτησα να γίνει ο μέντοράς μου.
3 χρόνια δίπλα σε έναν επιχειρηματία με βαθιές γνώσεις στο Brand Marketing αλλά και στην επιχειρηματικότητα, με βοήθησαν να αποκτήσω γνώσεις χρόνων τις οποίες δεν θα μπορούσα να αποκομίσω σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.
Τον ευχαριστώ πολύ για όσα έκανε για μένα και για την βοήθεια των πρώτων μου βημάτων!
Για ποιον λόγο ξεκίνησες την εταιρεία και πως μπορείτε να με βοηθήσετε;
Η εταιρεία γεννήθηκε από την αγάπη μου για επικοινωνία με τους ανθρώπους. Άλλωστε τι είναι η διαφήμιση και το marketing;
Η ικανότητα να επικοινωνούμε το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό ώστε να προσφέρουμε την λύση στο πρόβλημά τους.
Πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε:
1. Σφαιρική προσέγγιση στο marketing
Η γνώση μας δεν περιορίζεται μόνο στο digital κομμάτι. Μια επιχείρηση χρειάζεται ένα ισχυρό πλάνο marketing για να μπορέσει να αναπτυχθεί με επιτυχία σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
2. Digital marketing
Δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών online Marketing, με στόχο την κερδοφορία της επιχείρησης αλλά και την επίτευξη των στρατηγικών σου στόχων.
3. Digital transformation
Δημιουργία μιας σύγχρονης παρουσίας στο διαδίκτυο, η οποία θα ξεχωρίσει την επιχείρησή σου από τις ανταγωνιστές, αλλά ταυτόχρονα θα αποτελέσει και μέσο κερδοφορίας για εσάς.
Αν ψάχνεις έναν συνεργάτη ο οποίος θα είναι δίπλα σου και θα σε βοηθάει να πετυχαίνεις τους παραπάνω στόχους μέσω αποτελεσματικών ενεργειών digital marketing και όχι μόνο, μπορείς να με καλέσεις προσωπικά ή στο τηλέφωνο της εταιρείας .
Με εκτίμηση,
Άξελ.