Κατασκευή ιστοσελίδας: Tι χρειάζεται να προσέξετε

Κατασκευη ιστοσελίδα τι χρειάζεται να προσέξετε

Η δημιουργία ιστοσελίδας για μια επιχείρηση είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για την ανάπτυξή της και πολλές φορές για την ύπαρξή της. Πλέον ο κόσμος ψάχνει προϊόντα και υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου και η ιστοσελίδα πολλές φορές είναι η πρώτη επαφή που έχουν με την επιχείρησή σας. Σκεφτείτε ότι η ιστοσελίδα αποτελεί τη βιτρίνα της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Όση προσοχή δίνετε στη φυσική σας παρουσία αντίστοιχη θα πρέπει να δίνετε και στην ιστοσελίδα σας.

Όταν κάποιος ανοίγει το φυσικό του κατάστημα, γραφείο κτλ. θα δώσει βάση σε κάποια κύρια σημεία ανάλογα με την επιχείρησή του. Αυτά μπορεί να είναι ο εξοπλισμός που θα χρησιμοποιήσει, η διαρρύθμιση και το design του χώρου καθώς κι άλλα σημεία. Το ίδιο συμβαίνει κι όταν κατασκευάζουμε μια ιστοσελίδα. Θα πρέπει να δώσουμε προσοχή σε κάποια βασικά σημεία τα οποία είναι απαραίτητα ώστε η ιστοσελίδα να δουλεύει και να φέρνει τα αποτελέσματα που θέλουμε.

Τα σημεία αυτά που θα πρέπει να προσέξετε είναι τα εξής:

  • Ανάλυση επιχειρηματικού project
  • Τρόπος κατασκευής ιστοσελίδας
  • Design ιστοσελίδας
  • Περιεχόμενο ιστοσελίδας

Ανάλυση επιχειρηματικού project

Προτού ξεκινήσουμε τη δημιουργία της ιστοσελίδας είναι σημαντικό να αναλύσουμε με την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή της τον σκοπό της δημιουργίας της. Αυτό είναι το πρώτο βήμα κι ένα από τα σημαντικότερα. Εάν η επιχείρηση δεν μεταφέρει σωστά τους λόγους δημιουργίας της ιστοσελίδας τότε το project δεν θα επιφέρει τα αποτελέσματα που περίμενε ο πελάτης. Η εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή της θα πρέπει να κάνει ένα ολοκληρωμένο consultation στον πελάτη ώστε να καταλάβει σε βάθος τη δυναμική του project.

Μερικά από τα ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν είναι:

Ποιος είναι ο σκοπός της κατασκευής της ιστοσελίδας;

  • Μπορεί να θέλετε να φτιάξετε μια ιστοσελίδα η οποία απλά θα παρουσιάζει την επιχείρησή σας.
  • Μπορεί να θέλετε να φτιάξετε μια ιστοσελίδα η οποία θα λειτουργεί ως μέσο αύξησης των πελάτων σας.
  • Μπορεί να θέλετε να φτιάξετε μια ιστοσελίδα η οποία θα μπορεί να ξεχωρίζει και θα σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Ποιες ενέργειες θέλετε να πραγματοποιούν οι χρήστες;

  • Θέλετε οι χρήστες να μπορούν να συμπληρώνουν μια φόρμα;
  • Θέλετε οι χρήστες να μπορούν να επικοινωνούν μέσω online chat μαζί σας;
  • Θέλετε οι χρήστες να κατεβάζουν αρχεία από την ιστοσελίδα σας;

Θα υπάρχουν μελλοντικές ανάγκες; Tο project είναι δυναμικό;

Η εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδα σας θα πρέπει να γνωρίζει αν θα αλλάζει συνεχώς ή αν θα υπάρχουν κάποια μέρη που θέλετε εσείς να επεμβαίνετε. Αυτά είναι σημαντικά στοιχεία που θα πρέπει να διευκρινιστούν ώστε το project να μπορεί να εξελίσσετε ομαλά.

Τρόποι κατασκευής ιστοσελίδας

Ο τρόπος κατασκευής της ιστοσελίδας θα παίξει καθοριστικό ρόλο για την λειτουργεία του website, τις επιλογές που μπορεί να έχουμε, τα κόστη, την ασφάλεια του website, την ταχύτητα και τη δυνατότητα εξέλιξης στο μέλλον.

Μια ιστοσελίδα μπορεί να κατασκευαστεί με διαφορετικού τρόπους.

  • Με κάποιο Website Builder : όπως το Wix, Shopify, Squarespace, κτλ.
  • Με Custom κώδικα εξολοκλήρου από προγραμματιστές.
  • Σε κάποιο συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) χρησιμοποιώντας κάποιο έτοιμο template ή δημιουργώντας ένα custom theme πάνω στο CMS που έχουμε επιλέξει.

Τα πιο γνωστά CMS για την κατασκευή ιστοσελίδων είναι το WordPress, το Joomla και το Drupal.

Το WordPress είναι το πιο διαδεδομένο CMS και κατέχει την πρωτιά των ενεργών websites που το χρησιμοποιούν παγκοσμίως με ποσοστό 43%. Οι περισσότερες εταιρείες που κατασκευάζουν ιστοσελίδες χρησιμοποιούν το WordPress για την υλοποίηση των project τους.

Όμως όποιον τρόπο και να διαλέξετε θα πρέπει να προσέξετε τα εξής σημεία:

Την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας: Η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας είναι πολύ σημαντικό κομμάτι για την αποτελεσματικότητά της. Εάν ο χρήστης επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και αργεί να φορτώσει τότε θα την εγκαταλείψει και θα χάσετε τον πελάτη. Για να έχετε μια γρήγορη ιστοσελίδα θα πρέπει να προσέξετε δύο πράγματα, το hosting πακέτο (το πακέτο φιλοξενίας) και τον τρόπο υλοποίησης της από την εταιρεία που αναθέσατε την κατασκευή.

Ασφάλεια της ιστοσελίδας: Θα πρέπει να υπάρχουν όλα τα πρωτόκολλα ασφάλειας της ιστοσελίδας όπως το ssl, security plugins, κτλ.

Ευελιξία για το μέλλον: Αν δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που δεν μπορείτε να επέμβετε εύκολα και να την εξελίξετε, τότε αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στην επιχείρησή σας .

Design ιστοσελίδας

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι εξίσου σημαντικός για την επιτυχία της. Το design θα μεταφέρει στον χρήστη το brand της επιχείρησής σας και γι’ αυτό θα πρέπει να ακολουθεί τα brand guidelines της επωνυμίας σας. Η εμπειρία που θα ζήσει ο επισκέπτης στην ιστοσελίδα θα δημιουργηθεί κυρίως από το design.

Τα βασικότερα σημεία που πρέπει να προσέξουμε στο design είναι τα εξής:

Το user experience (UX): Στο website design, το user experience είναι αυτό που θα κάνει την εμπειρία του χρήστη εύκολη κι εύχρηστη. Με άλλα λόγια το στήσιμο της σελίδα όπως το μενού, τα CTAs, οι υπηρεσίες κι άλλες πληροφορίες που μπορεί να έχετε στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να αναλυθούν ώστε να δημιουργηθεί η σωστή δομή της. Επίσης, σημαντικό είναι το UX της ιστοσελίδας σας να είναι mobile friendly και responsive σ’ όλες τις συσκευές.

Το user interface (UI): To user interface από την άλλη πλευρά είναι το κομμάτι το οποίο θα δώσει χρώμα και ζωντάνια στη δομή που δημιουργήσαμε προηγουμένως μέσω του UX. O ui designer είναι αυτός που θα προσέξει την χρωματική παλέτα που θα χρησιμοποιήσει ώστε να συμβαδίζει με το brand σας, το μέγεθος των γραμματοσειρών, την συνοχή και την γενικότερη καλαισθησία του design η οποία είναι σημαντική.

Περιεχόμενο ιστοσελίδας

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι το τελευταίο κομμάτι από τα 4 σημεία που θα πρέπει να προσέξετε όταν δημιουργήσετε τo website σας. Πρακτικά, τo περιεχόμενο θα πρέπει να έχει δημιουργηθεί πρώτα ώστε να μπορέσετε να φτιάξετε τη δομή και το design της ιστοσελίδας σας. Αυτό που θα πρέπει να έχετε το στο νου σας για να φτιάξετε ένα καλό περιεχόμενο είναι:

  • Να είναι ξεκάθαρο
  • Να στοχεύει την buyer persona σας
  • Να έχει όλες τις πληροφορίες που μπορεί να ψάχνουν οι πελάτες σας

Να είναι ξεκάθαρο: Προσπαθήστε να φτάσετε γρήγορα στο θέμα χωρίς περιττές πληροφορίες. Αν ο επισκέπτης νιώσει ότι δεν βρίσκει την πληροφορία που θέλει θα φύγει από την ιστοσελίδα σας.

Να στοχεύει την buyer persona σας: Το τι λέτε είναι πολύ σημαντικό. Αυτά που επικοινωνείτε είναι οι πληροφορίες που θέλει να ακούσει το target audience σας; Προσπαθήστε να μην γράφετε γενικά αλλά στη βάση του δικού σας κοινού.

Να έχει όλες τις πληροφορίες που μπορεί να ψάχνουν οι πελάτες σας:. Όποιες απορίες έχουν οι πελάτες σας ή ό,τι πληροφορίες χρειάζονται σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας, την επιχείρησή σας, το τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό θα πρέπει να υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας. Επιπλέον πληροφορίες όπως κριτικές πελατών, βραβεία, κτλ. ενδυναμώνουν την εικόνα σας.

Συνοψίζοντας, αυτά ήταν τα 4 βασικά σημεία που θα πρέπει να προσέξετε όταν δημιουργήσετε τη δική σας ιστοσελίδα. Σίγουρα υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανάλογα με το project. Γι’ αυτό είναι καλό να δημιουργείτε το website με βάση τις δικές σας ανάγκες κι όχι σε κάτι έτοιμο και πρόχειρο.

Περισσότερα άρθρα

Στρατιγική
Πληρωμένα Μέσα
Δημιουργία προωθητικού Υλικού
Κατασκευή Ιστοσελίδας

Lead Generation

Make Up Your Senses

Lead Genaration

Make Up Your Senses

Η Πρόκληση

Η εταιρεία Make Up Your Senses, με πάνω από 20 χρόνια στην εκπαίδευση στον τομέα της ομορφιάς, ήθελε να διευρύνει την παρουσία της και στην διαδικτυακή εκπαίδευση, η οποία αυξήθηκε κατακόρυφα στην εποχή των περιορισμών κατά του COVID 19. Η πρόκληση της σχολής ήταν να πείσει τους ενδιαφερόμενους για την αποτελεσματικότητα των μαθημάτων, καθώς τα μαθήματα make up αποτελούν ένα πρακτικό μάθημα.

Η διαδικασία

Προκειμένου να μηδενίσουμε τους ενδοιασμούς που πιθανόν να είχαν οι ενδιαφερόμενοι, δημιουργήσουμε μία διαφημιστική προβολή στην οποία παρουσιάζαμε αναλυτικά τα μαθήματα, τα οφέλη των προγραμμάτων καθώς και τον τρόπο διεξαγωγής τους. Δίναμε, επίσης, 15 μέρες επιστροφή χρημάτων σ’ οποίον μαθητή δεν ήταν ευχαριστημένος με το πρόγραμμα. Μ’ αυτόν τον τρόπο ο ενδιαφερόμενος μπορούσε να είναι πιο σίγουρος για το πρόγραμμα χωρίς να νιώθει ότι έχει χάσει κάτι.

Ο τρόπος παρουσίασης της σχολής αλλά και των προγραμμάτων έγινε μέσω μίας landing page στην οποία μπορούσαμε να επισημάνουμε όλα τα σημαντικά σημεία που ξεχώριζαν τόσο την σχολή όσο και τα προγράμματα.

Στο κομμάτι των Facebook ads, δημιουργήσαμε διαφημιστικά σύνολα τα οποία ξεχώριζαν με το δημιουργικό τους και μπορούσαν να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών. Επίσης, οι διαφημίσεις δημιουργήθηκαν σε direct response marketing ώστε η ανταπόκριση των χρηστών να είναι πιο άμεση.

Το αποτέλεσμα

Η σωστή στρατηγική σε συνδυασμό με την σωστή υλοποίησή της στο κομμάτι της landing page και των διαφημίσεων, εκτόξευσε τις νέες εγγραφές στα διαδικτυακά μαθήματα της Make Up Your Senses.

LEADS
0
ΕΓΓΡΑΦΕΣ
0
ROI
0 %

Δια ... της τροφής Campaigns

Η Πρόκληση

Η διατροφολική εταιρεία Δια … της τροφής ήθελε να αυξήσει τους συμμετέχοντες στο προγραματισμένο live stream αλλά και τις επαφές των πελατών της.

Η διαδικασία

Δημιουργήσαμε στοχευμένες ενέργειες μέσα στα κανάλια επικοινωνίας Facebook και Instagram (όπως την στόχευση των ατόμων που έχουν αλληλεπιδράσει πρόσφατα με την εταιρεία) ώστε να αυξήσουμε τους συμμετέχοντες στο live streaming. Για την αύξηση των επαφών δημιουργήσαμε ένα ebook το οποίο προωθήσαμε μέσα από τα social media.

Το αποτέλεσμα

Το live stream είχε μεγάλη αποδοχή απο τον κόσμο στο οποίο βοήθησε η στοχευμένη προώθηση. Επίσης, οι επαφές των πελατών της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 80%+.

Aesthetix Clinic Campaign

Η Πρόκληση

Η Aesthetix Clinic ήθελε να αυξήσει άμεσα τους πελάτες της αλλά και να αυξήσει το κέρδος απο την σχετική επένδυση στα social media (ROI).

Η διαδικασία

Η American Marketing ανέλυσε τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες και δημιουργήσε καμπάνιες άμεσης προσέλκυσης πελατών, οι οποίες κέντριζαν το ενδιαφέρον του κοινού. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε καμπάνιες με έμφαση στο δημιουργικό αλλά και την κειμενογράφιση.

Το αποτέλεσμα

Η επιτυχία μιλάει από μόνη της! Οι πελάτες αυξήθηκαν άμεσα αλλά και το κόστος της επένδυσης επιστράφηκε πίσω κατά 400%.

Lead Generation

Φροντιστήριο Ορόσημο

Lead Generation

Φροντιστήριο Ορόσημο

Στόχος μας ήταν η προσέλκυση καινούργιων εγγράφων για την νέα χρόνια 2022.

Το Project χωρίστηκε σε 3 φάσεις.

Research     

Οι υποψήφιοι πελάτες μας χωρίστηκαν σε δυο ομάδες:   Γονείς και Μαθητές.

 Γονείς: Δεν γνωρίζαμε την ακριβή τους ηλικία όποτε θα έπρεπε να κάνουμε μια έρευνα και βρούμε το μέσο όρο στην ηλικία των γυναικών που γινόντουσαν πρώτη φορά μητέρες στην Ελλάδα πριν από 15-16 χρόνια.

Ύστερα από λεπτομερή έρευνα στην Ελληνική Στατιστική Αρχή, βρήκαμε το μέσο όρο και κινηθήκαμε 5 έτη πιο κάτω και αντίστοιχα.

Κανάλια επικοινωνίας: Facebook, Google

Μαθητές: Γνωρίζαμε ότι οι μαθητές θα φοιτούσαν στην Α’ και Β’ Λυκείου. Οι μαθητές αυτοί βρίσκονται στην ηλικία των 15-16 ετών οπότε η στόχευση ήταν εύκολη.

Κανάλια επικοινωνίας: Facebook, Instagram

Strategy

Θα έπρεπε να δημιουργήσουμε διαφορετικές καμπάνιες για τα δυο διαφορετικά κοινά μας αλλά και να τραβήξουμε την προσοχή από τους ανταγωνιστές μας.

Επιλέξαμε τα Media που χρησιμοποιεί η κάθε ομάδα, τα σημεία που τραβάνε περισσότερο την προσοχή(placement) και τον τύπο διαφήμισης Ad Objective.

Γονείς: Lead Generation

(Η μεγαλύτερη ηλικία δεν έχει εξοικειωθεί ακόμα με το διαδύκτιο και τα Lead ads μας πρόσφεραν την λύση για γρήγορη και εύκολη καταχώρηση στοιχείων).

Μαθητές: Conversions

Δημιουργήσαμε μια Landing Page για τους μαθητές όπου περιείχε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονταν για να επιλέξουν το φροντιστήριο και να προχωρήσουν στην εγγραφή!

Για να ξεχωρίσουμε από τους ανταγωνιστές αλλά και να τραβήξουμε την προσοχή των target groups μας δημιουργήσαμε μια προσφορά για τους μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου όπου προσφέραμε τα δίδακτρα του Σεπτέμβρη δωρεάν.

Execution

Η εκτέλεση έγινε με βάση την παραπάνω στρατηγική και την παραμετροποίηση κάποιων στοιχείων ώστε οι καμπάνιες να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους!

Τι πετύχαμε

REACHED
0
FREQUENCY
0
IMPRESSIONS
0
LEADS
0
COST / PER LEAD
0
CONVERSION RATE
0 %

Social Media Ads

Laser Ηλιούπολης

Social media Ads

Laser Ηλιούπολης

Η Πρόκληση

Το Laser Ηλιούπολης, ένα δερματολογικό ιατρείο που προσφέρει ιατρικές και αισθητικές υπηρεσίες ήθελε να προσελκύσει άμεσα νέους πελάτες για τις αισθητικές υπηρεσίες αξιοποιώντας τη δύναμη των social media.

Η διαδικασία

Συλλέξαμε όλες τις πληροφορίες που αφορούσαν τις υπηρεσίες τις οποίες θα διαφημίζαμε με σκοπό να κατανοήσουμε όλα τα pain point των πελατών. Έτσι, ήταν πιο εύκολο για μας να επικοινωνήσουμε τις λύσεις στα προβήματα τα οποία αντιμετώπιζαν. Για να κάνουμε, όμως, ακόμα πιο ελκυστικές τις υπηρεσίες δημιουργήσαμε προσφορές ώστε οι χρήστες να δράσουν πιο άμεσα για την θεραπεία που τους ενδιέφερε.

Το αποτέλεσμα

Από τον πρώτο κιόλας μήνα το Laser Ηλιούπολης είδε νέα ροή πελατών στο ιατρείο και με θετικό ROI.

LEADS
0
ΠΕΛΑΤΕΣ
0
ROI
0 %

ΔΩΡΕΑN E-BOOK:

Bγείτε πιο δυνατοί από την καραντίνα επιλέγοντας τον σωστό τρόπο σκέψης.

Σε αυτό το ebook θα μάθετε πώς μπορείτε βγείτε πιο δυνατοί προσέχοντας την διατροφή σας, την ψυχολογία σας και το σώμα σας.

Θα μάθετε:

  • Έξυπνες συμβουλές για να ελέγξετε τη λιγούρα σας.
  • Πως να ελέγξετε τα αρνητικά συναισθήματα που σας οδηγούν σε σειρά αρνητικών ενεργειών.
  • Πρακτικές για να διατηρήσετε και να φροντίσετε τη ψυχολογία σας σε συνθήκες αυτό-απομόνωσης
  • Συμβουλές για το πώς να γυμνάζεστε σωστά.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και κατεβάστε ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ
το E-BOOK δια…της Τροφής!

Ονομάζομαι Άξελ Τουσάι και είμαι o ιδρυτής της American Marketing.

Από την παιδική μου ηλικία δύο στοιχεία μου μετέδωσαν οι γονείς μου: 1)Αν θες να πετύχεις στην ζωή σου να είσαι σωστός προς τους συνανθρώπους σου και 2) να δουλεύεις σκληρά για τους στόχους σου.

Άλλωστε οι γονείς μου τα έδειχναν στην πράξη, γεγονός που με βοήθησε να τα υιοθετήσω και να χρησιμοποιώ την ίδια φιλοσοφία στους πελάτες μου, με τους οποίους πάντα χτίζω γερές σχέσεις εμπιστοσύνης αλλά και ταυτόχρονα εργάζομαι σκληρά ώστε να φέρω τα επιθυμητά αποτελέσματα!

Αν τύχει να συνεργαστούμε αυτά μπορείς να περιμένεις από την συνεργασία μας:

1) Ειλικρίνεια σε όλους τους τομείς της συνεργασίας μας.

2) Συνεχή βοήθεια σε ό,τι αφορά την επιχείρησή σου. Είναι πιο σημαντικό για εμάς να δημιουργήσουμε μια στενή σχέση με τους συνεργάτες μας παρά μια χρηματοοικονομική σχέση.

3) Ευελιξία στην συνεργασία μας. Γνωρίζω ότι η λειτουργία μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Εμείς μπορούμε να σε καταλάβουμε και να προσαρμοστούμε στις δυνατότητές σου.

Ωραία Άξελ, αλλά ποια είναι η σχέση σου με το Digital Marketing?

Πιστεύω ότι οτιδήποτε κάνουμε στην ζωή μας προκύπτει από κάποιες μικρές στιγμές που ζούμε κατά την διάρκειά της…

Για εμένα,

Όλα ξεκίνησαν στην τετάρτη δημοτικού όταν ήθελα ένα PlayStation, όπως όλα τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία, αλλά τελικά ο πατέρας μου αποφάσισε να μού πάρει έναν Η/Υ. Εκεί ήταν η πρώτη μου επαφή με την τεχνολογία.

Με την πάροδο του χρόνου, όσο περισσότερο μάθαινα τις δυνατότητες του υπολογιστή τόσο περισσότερο μού άρεσε!

Μεγαλώνοντας άρχιζα να χρησιμοποιώ το διαδίκτυο και εκεί άλλαξαν όλα! Ανακάλυψα έναν νέο κόσμο με ατελείωτη πληροφορία, πολλές δυνατότητες αλλά και ευκαιρίες.

Κατά την διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων ξεκίνησα την πρώτη μου, ας πούμε, επιχείρηση ανοίγοντας ένα Eshop χωρίς να χρειάζεται επενδύσω πολλά χρήματα γιατί δεν
χρειαζόμουν Stock.

Η ιδέα ήταν απλή. Δημιούργησα μια ιστοσελίδα με μερικά προϊόντα και όταν είχα κάποια παραγγελία, παράγγελνα τα προϊόντα από τον προμηθευτή και τα έστελνα στον πελάτη (Μεταπώληση προϊόντων).

Μέσα σε ένα μήνα είχα ξεπεράσει τα 1.000$ σε πωλήσεις. Όμως κάπου εκεί σταμάτησε η ζήτηση αφού το προϊόν που πουλούσα ήταν ένα απλό trend.

Αυτό που συνειδητοποίησα όμως εκείνη την στιγμή ήταν πως οι γνώσεις που είχα αποκομίσει από αυτήν την προσπάθεια θα μπορούσαν να βελτιωθούν και να βοηθήσουν άλλες επιχειρήσεις.

Τώρα γνώριζα τι ήθελα να κάνω στην ζωή μου!

Το ότι πούλησα μερικά προϊόντα από την Κίνα στην Αμερική, χρησιμοποιώντας μόνο έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία με απερίγραπτο συναίσθημα. Εκεί κατάλαβα την δύναμη του Marketing.

Ύστερα από αυτό ξεκίνησες την American Marketing?

Όχι! Τα ηλεκτρονικό κομμάτι το γνώριζα καλά, εξάλλου μεγάλωσα μέσα σε αυτό, όμως έπρεπε να επεκτείνω τις γνώσεις μου στο Marketing!

Έπρεπε να μάθω στην πράξη και έπρεπε να μάθω από κάπου που υπήρχε εμπειρία και γνώση για το αντικείμενο!

Έτσι προσέλκυσα τον συνιδρυτή της εταιρείας Alionas The Branding Wheel, Alex Tselidi και του ζήτησα να γίνει ο μέντοράς μου.

3 χρόνια δίπλα σε έναν επιχειρηματία με βαθιές γνώσεις στο Brand Marketing αλλά και στην επιχειρηματικότητα, με βοήθησαν να αποκτήσω γνώσεις χρόνων τις οποίες δεν θα μπορούσα να αποκομίσω σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.

Τον ευχαριστώ πολύ για όσα έκανε για μένα και για την βοήθεια των πρώτων μου βημάτων!

Για ποιον λόγο ξεκίνησες την εταιρεία και πως μπορείτε να με βοηθήσετε;

Η εταιρεία γεννήθηκε από την αγάπη μου για επικοινωνία με τους ανθρώπους. Άλλωστε τι είναι η διαφήμιση και το marketing;
Η ικανότητα να επικοινωνούμε το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό ώστε να προσφέρουμε την λύση στο πρόβλημά τους.

Πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε:

1. Σφαιρική προσέγγιση στο marketing

Η γνώση μας δεν περιορίζεται μόνο στο digital κομμάτι. Μια επιχείρηση χρειάζεται ένα ισχυρό πλάνο marketing για να μπορέσει να αναπτυχθεί με επιτυχία σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

2. Digital marketing

Δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών online Marketing, με στόχο την κερδοφορία της επιχείρησης αλλά και την επίτευξη των στρατηγικών σου στόχων.

3. Digital transformation

Δημιουργία μιας σύγχρονης παρουσίας στο διαδίκτυο, η οποία θα ξεχωρίσει την επιχείρησή σου από τις ανταγωνιστές, αλλά ταυτόχρονα θα αποτελέσει και μέσο κερδοφορίας για εσάς.

Αν ψάχνεις έναν συνεργάτη ο οποίος θα είναι δίπλα σου και θα σε βοηθάει να πετυχαίνεις τους παραπάνω στόχους μέσω αποτελεσματικών ενεργειών digital marketing και όχι μόνο, μπορείς να με καλέσεις προσωπικά ή στο τηλέφωνο της εταιρείας .

Με εκτίμηση,
Άξελ.

Κλείσε μια δωρεάν θέση και έλα να ενημερωθείς από κοντά. s