Το Facebook & το Instagram αυξάνει τη δυναμική στο B2B και δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν άτομα που λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τον τίτλο εργασίας τους και τα ενδιαφέροντα τους.
Τώρα, έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε :
IT decision–makers: Ένα τμήμα κοινού B2B που στοχεύει διαφημίσεις σε άτομα που είναι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων πληροφορικής βάσει των τίτλων εργασίας τους.
Business decision-maker titles and interests: Ένα τμήμα κοινού B2B που στοχεύει διαφημίσεις σε άτομα που λαμβάνουν επιχειρηματικές αποφάσεις με βάση τους τίτλους εργασίας και τα ενδιαφέροντά τους.
Business decision–makers: Ένα τμήμα κοινού B2B που στοχεύει διαφημίσεις σε άτομα που είναι υπεύθυνοι λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στη μηχανική/IT, το ανθρώπινο δυναμικό, τη στρατηγική ή το μάρκετινγκ με βάση τους τίτλους εργασίας τους.
New active business: Διαχειριστές επιχειρήσεων που δημιουργήθηκαν τους τελευταίους 6, 12 ή 24 μήνες (Σημείωση: Αυτό αντικατοπτρίζει 3 τμήματα, ένα για κάθε χρονικό πλαίσιο).
Πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την στόχευση στο B2B;
Πρώτον, φαίνεται ότι τα τμήματα που βασίζονται σε ομάδες λήψης αποφάσεων μπορεί να είναι τα πιο χρήσιμα. Αν υποθέσουμε ότι το Facebook χρησιμοποιεί μεθόδους για να τμηματοποιήσει με ακρίβεια αυτά τα άτομα, μπορείτε να αναζητήσετε επιχειρηματίες υψηλού επιπέδου οι οποίοι παίρνουν τις αποφάσεις.
Για την στόχευση IT decision–makers, εάν διαθέτετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που επιλύει συγκεκριμένα προβλήματα για τα άτομα που ασχολούνται με την πληροφορική και το τμήμα IT λήψης αποφάσεων, τότε αυτή η επιλογή θα σας βοηθήσει.
Οι τομείς λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων (Business decision–maker titles and interest) είναι λίγο ευρύτεροι και δεν φαίνεται να είναι απομονωμένοι σε στενά συνδεδεμένους κλάδους. Επομένως, σε αυτό το σημείο, η λύση σας πρέπει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις γενικά, ανεξάρτητα από τον κλάδο και να είναι χρήσιμη.
Για την στόχευση νέων επιχειρήσεων (New active business) μπορείτε να έρθετε σε επαφή με επιχειρήσεις οι οποίες δημιουργήθηκαν τους τελευταίους 6, 12 και 24 μήνες. Θα προτείναμε να στοχεύσετε κυρίως τις επιχειρήσεις που δημιουργήθηκαν τους τελευταίους 6 και 12 μήνες γιατί είναι πιο πιθανό να έχουν περισσότερες ανάγκες.